Zwroty i reklamacje

 

Zwrot produktu (odstąpienie od umowy)

Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. (Dz. U. z 2014 nr 827) każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od chwili otrzymania towaru. Zwracany towar może nosić ślady zwykłego użytkowania, może mieć ściągnięte folie i plomby zabezpieczające opakowanie, rozpakowane opakowanie.

formularz

Krok 1.

Wypełnij formularz zwrotu
(pobierz)

paczka

Krok 2.

Spakuj starannie produkt. Pamiętaj, aby w paczce umieścić wypełniony formularz zwrotu i potwierdzenie płatności

wysyłka

Krok 3.

Wyślij paczkę z dopiskiem "BESTCENA - ZWROT" na adres:

ul. Niedźwiedzia 29B
02-737 Warszawa

zwrot

Krok 4.

Zwrot środków następuje maksymalnie w ciągu 14 dni na wskazany w odstąpieniu od umowy rachunek bankowy



✔ Koszty wysyłki zwrotów i reklamacji ponosi Klient. W zależności od rodzaju zwrotu lub reklamacji, koszty te są zwracane zgodnie z Regulaminem.

✘ Nie przyjmujemy paczek zwrotnych za pobraniem oraz wysyłanych do paczkomatów.

✔ Zwroty środków realizujemy na konto wskazane przez Klienta.

 

Reklamacja

Jeżeli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem lub wadliwy prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: [email protected]

formularz

Krok 1.

Wypełnij formularz reklamacyjny
(pobierz)

paczka

Krok 2.

Spakuj starannie produkt.
Pamiętaj, aby w paczce umieścić wypełniony formularz reklamacyjny i potwierdzenie płatności

wysyłka

Krok 3.

Wyślij paczkę z dopiskiem „BESTCENA - REKLAMACJA" na adres:

ul.Niedźwiedzia 29B
02-737 Warszawa

decyzja

Krok 4.

Do zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkujemy się w ciągu 14 dni, jednak postaramy się, aby było to możliwie jak najszybciej. O wyniku rozpatrywanej reklamacji powiadomimy drogą mailową.

 

Kontakt

W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu:
e-mail: [email protected]
Infolinia: +48 579 760 761