Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Huawei MediaPad T3 10 2GB 16GB WiFi Szary

Huawei MediaPad T3 10 2GB 16GB WiFi Szary

Cena:
RCD : 625,00 zł ⓘ

  • Kod produktu: 7724
  • DOSTĘPNY W MAGAZYNIE -
    DARMOWA WYSYŁKA
    Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni roboczych
  • Pełna gwarancja producenta
  • Producent: Huawei


Huawei MediaPad T3 10.0 WiFi


  • 4-rdzeniowy procesor Snapdragon 425 (4 x 1.40 GHz)
  • 16GB pamięci na dane oraz 2GB RAM
  • Ekran dotykowy 9.6'' HD, IPS
  • Łączność Wi-Fi, Bluetooth
  • Nawigacja GPS
  • Aparat 5.0 Mpix (tył) oraz 2.0 Mpix (przód)
  • System Android 7.0 Nougat

 

 

Szary Huawei MediaPad T3 10.0 WiFi

 

 

Duży ekran HD szarego Huawei MediaPad T3 10.0 wyposażono w technologię IPS, dzięki czemu możesz oglądać ulubione filmy i grać nawet w pełnym słońcu. Ekran pozostanie wyraźny a kolory ostre. Przekątna 9.6” zapewnia wygodną przestrzeń roboczą, a smukła obudowa wygodną obsługę tabletu.

 

 

 

Ekran, który dba o Twój wzrok

 

 

Czytaj w dzień i w nocy nie narażając swojego wzroku. Szary Huawei MediaPad T3 10.0 został stworzony, aby służyć Ci o każdej porze dnia. Ekran o wysokiej rozdzielczości jest przyjazny dla Twojego wzroku. Dzięki odfiltrowywaniu części niebieskiego światła, redukuje zmęczenie oczu wynikające z korzystania z wyświetlacza.

 

 

 

Jeszcze więcej radości

 

 

Od teraz możesz używać tabletu jak chcesz i kiedy tylko chcesz. Wytrzymała bateria o pojemności aż 4800 mAh sprawi, że Huawei MediaPad T3 10.0 WiFi dotrzyma Ci kroku tak długo jak tego potrzebujesz. Graj, oglądaj i korzystaj z internetu jeszcze dłużej z ekstremalnie wydajną baterią tabletu MediaPad T3.

 

 

 

Elegancki design, mocne podzespoły

 

 

Czterordzeniowy procesor Snapdragon 425 wsparty szybką pamięcią RAM zapewnia płynne działanie szarego Huawei MediaPad T3 10.0 WiFi. Mocne podzespoły pozwalają na wydajną prace wielozadaniową z wymagającymi aplikacjami. Tablet działa w oparciu o nowoczesny system android 7.0 Nougat z doskonale wyglądającą i intuicyjną w obsłudze nakładką EMUI 5.1. Wszystko to zamknięto w gustownej jednolitej obudowie z anodowanego aluminium.

 

 

 

Towarzysz całej rodziny

 

 

Szary Huawei MediaPad T3 10.0 WiFi umożliwia konfiguracje wielu kont w jednym tablecie. Kontroluj poziomy dostępów dla poszczególnych użytkowników i zarządzaj jakie funkcje będą dla nich dostępne. Funkcja "Kącik dziecięcy” pozwoli Ci uchronić dzieci przed niepożądanymi treściami, jak również zachować prywatne pliki dla siebie.

 

 

 

Specyfikacja

 

 
Procesor Qualcomm Snapdragon 425 (4 rdzenie, 1.4 GHz, Cortex A53)
Układ graficzny Adreno 308
Pamięć RAM 2 GB DDR3
Pamięć wbudowana 16 GB
Typ ekranu Pojemnościowy, 10-punktowy, IPS
Przekątna ekranu 9.6"
Rozdzielczość ekranu 1280 x 800
Łączność Wi-Fi 802.11 a/b/g/n
Moduł Bluetooth
Wbudowany moduł GPS
Złącza Micro USB - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe - 1 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Bateria Litowo-jonowa 4800 mAh
Zainstalowany system operacyjny Android 7.0 Nougat
Dołączone oprogramowanie Google Play (Android Market)
Aparat 2.0 Mpix - przód
5.0 Mpix - tył
Rozdzielczość nagrywania wideo 1920 x 1080 (FullHD)
Szerokość 230 mm
Wysokość 160 mm
Grubość 7,95 mm
Waga 460 g
Kolor Szary
Dodatkowe informacje Wbudowane głośniki stereo
Wbudowany mikrofon
Akcelerometr
Dołączone akcesoria Zasilacz
Kabel USB
Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta)

 

 

Stan produktu

 

Fizycznie nowy, posiada wszystkie folie ochronne stosowane przez producenta, wszystkie akcesoria są fabrycznie zapakowane. Bateria produktu nie została jeszcze sformatowana.

 

Pochodzenie

 

Towar pochodzi z dystrybucji polskiej bądź europejskiej. Jest zgodny ze specyfikacją PL / EU. Został wprowadzony do obiegu rynkowego przez jednego z autoryzowanych dystrybutorów producenta. Nasza firma pośredniczy w obrocie towarami między różnymi podmiotami na terytorium Polski pomagając tym samym na uzyskanie najatrakcyjniejszych cen dla naszych odbiorców.

 

Wymiana wadliwego egzemplarza

 

Gdyby produkt posiadał wadę, zgodnie z naszą polityką - bezpłatnie wymieniamy produkt na inny egzemplarz. 

 

Gwarancja

 

 

2 lata gwarancji producenta, ważna od daty zakupu, respektowana w autoryzowanym serwisie producenta, ważna na terytorium Polski.

 

 

Dowód zakupu

 

Faktura