Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Samsung Gear S3 SM-R760 Frontier Czarny

Samsung Gear S3 SM-R760 Frontier Czarny

Niestety,
wybrany produkt jest
chwilowo niedostępny.

Wpisz swój adres e-mail:
 
Powiadomimy Cię o
jego dostępności.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRODUKTU

Samsung Gear S3 SM-760 Frontier


  • Ekran: 1,3"
  • Czujnik światła, żyroskop, akcelerometr, barometr, czujnik tętna
  • Nawigacja GPS
  • Aluminiowa koperta
  • Wymienne paski
  • System operacyjny: Tizen
  • Bateria: Litowo-jonowa 380 mAh

 

 

Samsung Gear S3 Frontier

 

 

Smartwatch Gear S3 Frontier posiada estetykę prawdziwie luksusowego zegarka z zaawansowanymi wbudowanymi funkcjami. Wygląda i działa jak zwykły zegarek jednak jego możliwości są znacznie większe. Prosta obsługa sprawia że korzystanie z Gear S3 jest intuicyjne i nie wymaga wysiłku. Uwolnij się od telefonu bo dzięki pojemnej baterii i możliwości prowadzenia rozmów bezpośrednio przy użyciu zegarka nie musisz mieć smartfonu ciągle przy sobie.

 

 

 

 

Tarcza zegara zawsze widoczna

 

 

Ekran 1.3’’ Super AMOLED posiada nowoczesną funkcję Always On dzięki czemu ekran zawsze będzie wyświetlał podstawowe informację bez pełnego wybudzania urządzenia. Ponadto możesz ustawić dodatkowe wzory graficzne ekranu by jeszcze bardziej urozmaicić wygląd urządzenia. Funkcjonalność i niezależność od smartfonu jaką daje ci Gear S3 Frontier, przewyższa wszystkie inne smartwatche i nie wymaga od ciebie dodatkowego wysiłku w konfiguracji. Smartwatch posiada wszystkie elementy zwykłego zegarka, które możesz dotknąć, wcisnąć lub przekręcić by umożliwić Ci korzystanie z funkcji smart, bez wyjmowania telefonu z kieszeni.

 

 

 

 

Smartwatch, który wyrazi Twój styl

 

 

Zmień styl swojego Gear S3 Frontier zmieniając jego tarczę. W pamięci urządzenia znajduje się 15 preinstalowanych wzorów a każdy z nich posiada korespondującą z nim wersję Always On Display. Jeśli jednak chcesz bardziej spersonalizować swój Gear S3 to w Gear App Store czeka na Ciebie jeszcze więcej unikalnych wzorów a nic nie stoi na przeszkodzie byś mógł stworzyć swoją własna unikatową tarcze zegara. Dodatkowo Gear S3 jest kompatybilny ze standardowymi paskami 22mm dzięki czemu możesz dobrać wygląd zegarka na każdą okazję.

 

 

 

 

Multifunkcjonalny pierścień

 

 

Obsługa smartwatcha staje się jeszcze bardziej naturalna. Przekręć pierścień wokół ekranu by odbierać lub odrzucać połączenia i wiadomości. W intuicyjny sposób przeglądaj aplikacje, przewijaj wiadomości, zmieniaj głośność sygnałów dźwiękowych i jasność ekranu - wszystko to jednym multifunkcyjnym pierścieniem. Pierścień podobnie jak cała koperta Gear S3 Frontier wykonany został z wytrzymałej i stali nierdzewnej. Takie rozwiązanie nie tylko zapewnia niezwykłą wytrzymałość ale i hołduje tradycyjnemu rzemiosłu zegarmistrzowskiemu i wydobywa klasyczne piękno zegarka.

 

 

 

 

Telefon na nadgarstku

 

 

Gear S3 Frontier został wyposażony w głośnik i mikrofon dzięki czemu możesz rozmawiać bezpośrednio przy wykorzystaniu smartwatcha. Możesz tez odsłuchiwać wiadomości głosowe oraz usłyszeć ustawione alarmy.

Załóż swoje słuchawki bluetooth i słuchaj swojej ulubionej muzyki gdziekolwiek jesteś. Wbudowana pamięć 4GB pozwoli Ci na zapisanie wszystkich Twoich plików muzycznych a jeśli to dla Ciebie za mało to zawsze możesz streamować swoją listę utworów z telefonu poprzez WiFi.

Czy potrzebujesz skontaktować się z kimś ze swojej listy kontaktów czy też wyszukujesz coś w internecie – wystarczy, że powiesz słowo a Gear S3 odnajdzie wyszukiwaną frazę. Nie chcesz przegapić zaplanowanego spotkania lub masz coś ważnego do zrobienia o czym nie chcesz zapomnieć? Aktywuj S Voice by smartwatch Gear S3 pamiętał za Ciebie i w odpowiednim czasie przypomniał Ci o zaplanowanych obowiązkach.

 

 

 

 

Ponad 10000 aplikacji

 

 

Gear S3 Frontier umożliwia Ci pobieranie aplikacji z App Store bezpośrednio w poziomu ekranu smartwatcha. Pobieraj swoje ulubione aplikacje i style tarcz zegara. Sprawdzaj nowe aplikacje i korzystaj z tych, bez których nie możesz się obejść ułatwiając sobie życie w sposób jakiego do tej pory nie znałeś.

 

 

 

 

Sprawdzi się w terenie

 

 

Nawet bez telefonu możesz sprawdzić jaki dystans pokonałeś oraz co jeszcze Cię czeka na twojej drodze. Możesz śledzić swoje dzienne postępy dzięki wbudowanemu modułowi GPS oraz zestawowi czujników. Wyznacz sobie trasę do pokonania i zostaw smartfon w domu lub wrzuć go do plecaka – Gear S3 Frontier powiadomi Cię o dystansie, który dzieli Cię od wyznaczonego celu, wskaże najciekawsze miejsca na mapie, które możesz odwiedzić a nawet poinformuje o zmianie pogody i ciśnienia atmosferycznego.

 

 

 

 

Powiadom o niebezpieczeństwie

 

 

Wystarczy, że naciśniesz trzykrotnie przycisk „home” a smartwatch umożliwi Ci natychmiastowe przekazanie informacji o Twojej lokalizacji predefiniowanym kontaktom. Osoby z ustawionych kontaktów będą mogły w czasie rzeczywistym śledzić Twoja lokalizację.

 

 

 

 

Śledź swoje postępy

 

 

Ze smartwatchem Gear S3 Frontier masz wszystkie informacje o swoim treningu zawsze przy sobie i podane w prosty i czytelny sposób. Gear S3 stale monitoruje sześć typów ćwiczeń a dzięki synchronizacji z S Health otrzymujesz na bieżąco szczegółowe informację o swoim planie treningowym oraz długoterminowe raporty Twoich postępów. Wszystkie twoje ćwiczenia pogrupowane są w kolejne kroki na drodze treningu, dzięki czemu możesz wybrać, które ze swoich osiągnięć pobić, a które danego dnia pominąć.

 

 

 

 

Szybkie ładowanie bezprzewodowe

 

 

Bateria o zwiększonej pojemności pozwala działać Gear S3 Frontier aż do czterech dni bez ładowania. Smartwatch oszczędza również Twój czas ponieważ ładowanie trwa niezwykle krótko dzięki technologii bezprzewodowego ładowania Fast Charge.

 

 

 

 

Odporny na wode i kurz

 

 

Nie musisz się obawiać deszczu – Gear S3 Frontier jest odporny na zabrudzenia i zalania. Certyfikat IP68 oznacza, że ten smartwatch poradzi sobie w najtrudniejszych warunkach wytrzymując brud, kurz a nawet zanurzenie na głębokość 1.5m przez 30 minut.

 

 

 

 

Aktualny system Tizen 3.0

 

 

Uważasz że Twój smartwatch niczym Cię już nie zaskoczy? Poznaj więc system operacyjny Tizen 3.0, który wprowadza wiele nowych rozwiązań i ułatwień w obsłudze Twojego Gear S3 Frontier. Zaktualizuj swój smartwatch i odkryj nowe funkcje wspomagające trening oraz monitorujące Twoje zdrowie. To nie jedyne usprawnienia, które niesie ze sobą Tizen 3.0 – od teraz możesz tworzyć nowe kontakty, notatki i wydarzenia bezpośrednio na tarczy zegarka. Co więcej, możliwa jest również ich edycja oraz zarządzanie powiadomieniami. Gdy już mowa o powiadomieniach, ruch palcem w górę lub w dół przywołuje rozwijany panel podobnie jak na smartfonie, umożliwiając w ten sposób szybki dostęp do najważniejszych informacji.

 

 

 

 

 

 

Procesor
2 rdzenie, 1.0 GHz
Pamięć RAM 768 MB
Pamięć wbudowana
4 GB
Przekątna wyświetlacza
1.3"
Rozdzielczość wyświetlacza 360 x 360
Łączność
WiFi
NFC
Bluetooth
Zainstalowany system Tizen
System nawigacji satelitarnej GLONASS, GPS
Wbudowane czujniki
Czujnik światła
Barometr
Żyroskop
Akcelerometr
Pulsometr
Budowa i wykonanie
Pasek z tworzywa sztucznego
Szkło Gorilla Glass SR+
Uniwersalny rozmiar paska
Aluminiowa koperta
Funkcje
Alarm wibracyjny
Powiadomienia o połączeniach, wiadomościach SMS, poczcie e-mail
Bateria
Litowo-jonowa 380 mAh
Grubość
12,9 mm
Szerokość
46 mm
Wysokość
49 mm
Waga
62 g
Dodatkowe informacje
Wbudowany mikrofon
Bezprzewodowe ładowanie
Dołączone akcesoria
Bezprzewodowa stacja dokująca
Kompatybilność z systemami
Smartfony z systemem iOS 9.0 lub nowszym
Smartfony z systemem Android 4.4 lub nowszym
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)

 

 


Dodatkowe informacje:

 

Stan produktu

 

Fizycznie nowy, posiada wszystkie folie ochronne stosowane przez producenta, wszystkie akcesoria są fabrycznie zapakowane. Bateria produktu nie została jeszcze sformatowana.

 

Pochodzenie

 

Towar pochodzi z dystrybucji polskiej bądź europejskiej. Jest zgodny ze specyfikacją PL / EU. Został wprowadzony do obiegu rynkowego przez jednego z autoryzowanych dystrybutorów producenta. Nasza firma pośredniczy w obrocie towarami między różnymi podmiotami na terytorium Polski pomagając tym samym na uzyskanie najatrakcyjniejszych cen dla naszych odbiorców.

 

Wymiana wadliwego egzemplarza

 

Gdyby produkt posiadał wadę, zgodnie z naszą polityką - bezpłatnie wymieniamy produkt na inny egzemplarz. 

 

Gwarancja

 

 

2 lata gwarancji producenta, ważna od daty zakupu, respektowana w autoryzowanym serwisie producenta, ważna na terytorium Polski.

 

 

Dowód zakupu

 

Faktura