Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Samsung Galaxy Watch 46mm SM-R800 Srebrny

Samsung Galaxy Watch 46mm SM-R800 Srebrny

Niestety,
wybrany produkt jest
chwilowo niedostępny.

Wpisz swój adres e-mail:
 
Powiadomimy Cię o
jego dostępności.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRODUKTU

Samsung Galaxy Watch 46mm SM-R800


  • Ekran: 1,3"
  • Czujnik światła, żyroskop, akcelerometr, barometr, czujnik tętna
  • Nawigacja GPS
  • Aluminiowa koperta
  • Wymienne paski
  • System operacyjny: Tizen
  • Bateria: Litowo-jonowa 472 mAh

 

 

Coś więcej niż standardowy smartwatch

 

 

Samsung Galaxy Watch 46mm SM-R800 to niewielkie urządzenie, które ma wielką moc. Będzie Ci towarzyszyć każdego dnia - w biurze, w podróży lub na treningu. Ten smartwatch jest wyjątkowo stylowy. Warto zwrócić uwagę na tarczę z efektem głębi i podświetlenia oraz na możliwość personalizacji paska. Ten model powinien się spodobać wszystkim miłośnikom klasyki, ale skrywa w sobie wiele inteligentnych funkcji i możliwości. Również jego cena może być pozytywnym zaskoczeniem.

 

 

 

 

Najnowocześniejsza matryca

 

 

W Samsung Galaxy Watch 46mm SM-R800 zastosowano najnowocześniejszą matrycę Super AMOLED. W połączeniu z trybem Always On rezultatem jest zawsze widoczny wyświetlacz. Zobaczysz go w środku nocy i  wcale nie musisz specjalnie wybudzać ekranu. Wystarczy jedno spojrzenie, żeby sprawdzić wszystko to, czego akurat potrzebujesz.

 

 

 

 

Galaxy Watch 46mm to długa żywotność

 

 

Galaxy Watch 46 mm ma bardzo solidną baterię. Obsługuj połączenia i korzystaj z funkcji smart bez obaw, że Twój zegarek się rozładuje. Chcesz go dodatkowo podładować? Połóż urządzenie na ładowarce indukcyjnej. W tym miejscu bezprzewodowo uzupełni dawkę energii.

 

 

 

 

Uniwersalny i odporny

 

 

Samsung Galaxy Watch 46mm SM-R800 jest idealny do treningu. Będzie dokładnie rejestrował Twój stan zdrowia, monitorował tętno i kalorie. Ten smartwatch jest wodoodporny, możesz swobodnie korzystać z niego w deszczu. Urządzenie ma wytrzymałość klasy wojskowej - jest gotowe na najcięższą aktywność. Weź go również do biura i z jego pomocą ustal harmonogram dnia, żeby nie przeoczyć żadnego terminu i zdążyć na każde spotkanie. Takie funkcje jak wbudowany GPS, barometr oraz wysokościomierz pomogą Ci podczas wakacyjnych wypraw.

 

 

 

 

 

 

Procesor Samsung Exynos 9110 (2 rdzenie, 1.15 GHz)
Pamięć RAM 768 MB
Pamięć wbudowana
4 GB
Przekątna wyświetlacza
1.3"
Rozdzielczość wyświetlacza 360 x 360
Łączność
WiFi
NFC
Bluetooth
Zainstalowany system Tizen
System nawigacji satelitarnej GLONASS, GPS
Wbudowane czujniki
Akcelerometr
Barometr
Czujnik światła
Czujnik tętna
Żyroskop
Budowa i wykonanie
Aluminiowa koperta
Ekran Super AMOLED
Szkło Gorilla Glass DX+
Gumowy pasek
Wymienne paski
Wodoszczelność IP68
Funkcje
Powiadomienia o połączeniach, wiadomościach SMS, poczcie e-mail
Budzik
Alarm wibracyjny
Stoper
Monitorowanie aktywności
Monitorowanie parametrów w czasie snu
Pomiar aktywności sportowej
Alert bezczynności
Monitorowanie parametrów fizycznych
Krokomierz
Licznik spalonych kalorii
Pomiar prędkości
Pomiar dystansu
Monitorowanie tętna
Raporty z treningu
Tryb wielodyscyplinowy
Średnie i maksymalne tętno z treningu
Pomiar wydajności i obciążenia organizmu
Bateria
Litowo-jonowa 472 mAh
Grubość
13 mm
Szerokość
46 mm
Wysokość
49 mm
Waga
63 g
Dodatkowe informacje
Bezprzewodowe ładowanie
Wbudowany głośnik
Wbudowany mikrofon
Ekran dotykowy
Odbieranie i odrzucanie połączeń
Kończenie połączeń
Dołączone akcesoria
Ładowarka
Kompatybilność z systemami
Smartfony z systemem Android 5.0 lub nowszym
Smartfony z systemem iOS 9.0 lub nowszym
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)

 

 


Dodatkowe informacje:

 

Stan produktu

 

Fizycznie nowy, posiada wszystkie folie ochronne stosowane przez producenta, wszystkie akcesoria są fabrycznie zapakowane. Bateria produktu nie została jeszcze sformatowana.

 

Pochodzenie

 

Towar pochodzi z dystrybucji polskiej bądź europejskiej. Jest zgodny ze specyfikacją PL / EU. Został wprowadzony do obiegu rynkowego przez jednego z autoryzowanych dystrybutorów producenta. Nasza firma pośredniczy w obrocie towarami między różnymi podmiotami na terytorium Polski pomagając tym samym na uzyskanie najatrakcyjniejszych cen dla naszych odbiorców.

 

Wymiana wadliwego egzemplarza

 

Gdyby produkt posiadał wadę, zgodnie z naszą polityką - bezpłatnie wymieniamy produkt na inny egzemplarz. 

 

Gwarancja

 

 

2 lata gwarancji producenta, ważna od daty zakupu, respektowana w autoryzowanym serwisie producenta, ważna na terytorium Polski.

 

 

Dowód zakupu

 

Faktura