Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Samsung Xcover 4s 32GB LTE Czarny

Samsung Xcover 4s 32GB LTE Czarny

Niestety,
wybrany produkt jest
chwilowo niedostępny.

Wpisz swój adres e-mail:
 
Powiadomimy Cię o
jego dostępności.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRODUKTU

Samsung Xcover 4s 32GB Czarny


  • Ekran: 5.0"
  • Exynos 7885 (8 rdzeni, do 1.60 GHz)
  • Pamięć wewnętrzna: 32GB
  • Pamięć RAM: 3GB
  • System: Android 9.0 Pie
  • Aparat: 5.0 Mpix - przód, 16.0 Mpix - tył
  • Bateria: Litowo-jonowa 2800 mAh

 

 

Samsung Xcover 4s - idealny towarzysz przygód

 

 

Samsung Xcover 4s wyróżnia się solidną obudową o grubości zaledwie 9,7 mm. Ten model poradzi sobie w trudnych warunkach. Będzie Ci towarzyszyć podczas wypraw, których nigdy nie zapomnisz. Dzięki swojej antypoślizgowej fakturze z pewnością nie wypadnie Ci z ręki. Zobacz, co jeszcze może Ci zaoferować to urządzenie i przekonaj się, że to dobry wybór.

 

 

 

 

Wytrzyma w ekstremalnych warunkach

 

 

Samsung Xcover 4s został zaprojektowany w taki sposób, żeby wytrzymać jak najwięcej trudów. Świadczy o tym certyfikat IP68. Używaj swojego smartfona w nawet najbardziej ekstremalnych warunkach. Obojętnie czy wspinasz się po górach, czy uprawiasz inne sporty pod gołym niebem. Samsung Galaxy Xcover 4s jest chroniony przed wodą i kurzem. Nie przejmuj się, że coś mu się stanie.

 

 

 

 

Niezwykle łatwy w użyciu

 

 

Twórcy Samsunga Xcover 4s wyposażyli go w intuicyjny i łatwy w użyciu wyświetlacz. Dzięki temu będziesz wygodnie z niego korzystać, nawet jeśli założysz rękawiczki. Kto powiedział, że musisz marznąć podczas złej pogody, jeśli chcesz używać smartfona? Z tym urządzeniem nie trzeba się o to martwić. Korzystanie z niego jest komfortowe także w środku zimy.

 

 

 

 

Energia na wiele godzin

 

 

Samsung Galaxy Xcover 4s może się pochwalić baterią 2800 mAh. Urządzenie będzie Ci towarzyszyć podczas trudnych i intensywnych dni. Ciesz się jego działaniem bez przerwy, przez naprawdę wiele godzin. Nie przejmuj się, że rozładuje się w najmniej oczekiwanym momencie. Jeżeli szukasz smartfona, który będzie towarzyszyć Ci podczas bliższych i dalszych podróży, postaw na Samsung Xcover 4s.

 

 

 

 

 

 

Procesor Samsung Exynos 7885 (8 rdzeni, do 1.60 GHz)
Układ graficzny ‎ARM Mali-G71 MP2
Pamięć RAM
3 GB
Pamięć wbudowana
32 GB
Typ ekranu TFT
Przekątna ekranu
5,0"
Rozdzielczość ekranu
1280 x 720
Łączność
LTE
Wi-Fi
Bluetooth
NFC
System nawigacji satelitarnej
A-GPS, GLONASS
Złącza
Gniazdo kart nanoSIM - 1 szt.
Gniazdo słuchawkowe - 1 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Micro USB - 1 szt.
Bateria
Litowo-jonowa 2800 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 9.0 Pie
Aparat
16.0 Mpix - tył
5.0 Mpix - przód
Lampa błyskowa
Wbudowana
Rozdzielczość nagrywania wideo
1920 x 1080 (FullHD)
Grubość
9,7 mm
Szerokość
73,1 mm
Wysokość
145,9 mm
Waga
172 g
Kolor
Czarny
Dodatkowe informacje
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik światła
Czujnik zbliżenia
Dołączone akcesoria
Kabel USB
Ładowarka sieciowa
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)

 

 


Dodatkowe informacje:

 

Stan produktu

 

Fizycznie nowy, posiada wszystkie folie ochronne stosowane przez producenta, wszystkie akcesoria są fabrycznie zapakowane. Bateria produktu nie została jeszcze sformatowana.

 

Pochodzenie

 

Towar pochodzi z dystrybucji polskiej bądź europejskiej. Jest zgodny ze specyfikacją PL / EU. Został wprowadzony do obiegu rynkowego przez jednego z autoryzowanych dystrybutorów producenta. Nasza firma pośredniczy w obrocie towarami między różnymi podmiotami na terytorium Polski pomagając tym samym na uzyskanie najatrakcyjniejszych cen dla naszych odbiorców.

 

Wymiana wadliwego egzemplarza

 

Gdyby produkt posiadał wadę, zgodnie z naszą polityką - bezpłatnie wymieniamy produkt na inny egzemplarz. 

 

Gwarancja

 

 

2 lata gwarancji producenta, ważna od daty zakupu, respektowana w autoryzowanym serwisie producenta.

 

 

Dowód zakupu

 

Faktura