Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Samsung Galaxy A9 2018 6/128GB LTE Czarny

Samsung Galaxy A9 2018 6/128GB LTE Czarny

Niestety,
wybrany produkt jest
chwilowo niedostępny.

Wpisz swój adres e-mail:
 
Powiadomimy Cię o
jego dostępności.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRODUKTU

Samsung Galaxy A9 2018 LTE


  • Ekran: 6.3"
  • Snapdragon 660 (8 rdzeni, do 2.20 GHz)
  • Pamięć wewnętrzna: 128GB
  • Pamięć RAM: 6GB
  • System: Android 8.0 Oreo
  • Aparat: 24.0 Mpix - przód, 24.0 + 5.0 + 8.0 + 10.0 Mpix - tył
  • Bateria: Litowo-jonowa 3800 mAh

 

 

Samsung Galaxy A9

 

 

Zachwyć się eleganckim połączeniem szkła i aluminium w Samsung Galaxy A9. Smartfon pomimo niewielkich rozmiarów został wyposażony w duży i wyrazisty ekran w rozmiarze 6,3" z matrycą wykonaną w technologii Super AMOLED. Na tylnej części obudowy zamontowano rewolucyjny aparat posiadający aż 4 obiektywy - każdy z nich odpowiedzialny jest za inną funkcję. Wszystko to uzupełnione jest bardzo wydajnym 8-rdzeniowym procesorem oraz możliwością odblokowywania urządzenia za pomocą skanera palca lub twarzy.

 

 

 

 

Rewolucyjny aparat

 

 

Samsung Galaxy A9 wyposażony został w aparat posiadający 4 obiektywy. Twoja kreatywność wskoczy teraz na wyższy poziom! Możesz teraz robić ostre i jasne zdjęcia przy wykorzystaniu matrycy 24 megapiksele. Aparat 10 megapikseli pozwoli na wykonanie zdjęcia z przybliżeniem, bez utraty jakości, a matryca 8 megapikseli odpowiedzialna jest za rejestrowanie obrazu z szerokim polem widzenia. Aparat 5 megapikseli pozwoli na zrobienie pięknych zdjęć z efektem bokeh. Nie potrzebujesz już kilku urządzeń, żeby mieć takie możliwości fotograficzne - wystarczy Samsung Galaxy A9!

 

 

 

 

Ekran Infinity

 

 

Rozmiar 6,3" oraz Super AMOLED - te dwie cechy to kwintesencja wyświetlacza Samsunga Galaxy A9 2018. Pięknie odwzorowuje kolory, wszystkie treści są bardzo ostre. Panoramiczne proporcje ekranu idealnie zadowolą fanów filmów i gier.

 

 

 

 

Wydajny procesor Galaxy A9

 

 

Samsung Galaxy A9 zadziwi Cię płynnością działania! Dzięki 8-rdzeniowemu procesorowi wspieranemu przez 6 GB pamięci RAM zapomnisz co to zacinające się aplikacje! Będziesz pod wrażeniem działania telefonu na jedynym ładowaniu baterii - to dzięki bardzo pojemnym ogniwom.

 

 

 

 

Zaawansowane systemy zabezpieczeń

 

 

Pamiętasz czasy, gdy konieczne było wpisywanie kodu PIN lub rysowanie szlaczka, żeby odblokować telefon? Możesz o nich zapomnieć! Samsung Galaxy A9 oferuje bardziej przyjemne sposoby odblokowywania ekranu. Wystarczy, że przyłożysz palec do czytnika linii papilarnych umiejscowionego z tyłu urządzenia. Możesz także wykorzystać swój wizerunek - wystarczy, że spojrzysz na urządzenie. To takie proste!

 

 

 

 

 

 

Procesor Qualcomm Snapdragon 660 (4 rdzenie, 2.20 GHz + 4 rdzenie, 1.80 GHz)
Układ graficzny
Adreno 512
Pamięć RAM
6 GB
Pamięć wbudowana
128 GB
Typ ekranu Super AMOLED
Przekątna ekranu
6,3"
Rozdzielczość ekranu
2220 x 1080
Łączność
LTE
Wi-Fi
Bluetooth
NFC
System nawigacji satelitarnej
A-GPS, GLONASS
Złącza
Gniazdo kart nanoSIM - 1 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.
USB Typ C - 1 szt.
Bateria
Litowo-jonowa 3800 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 8.0 Oreo
Aparat
24.0 + 5.0 + 8.0 + 10.0 Mpix - tył
24.0 Mpix - przód
Lampa błyskowa
Wbudowana
Rozdzielczość nagrywania wideo
4K
Grubość
7,8 mm
Szerokość
77 mm
Wysokość
162,5 mm
Waga
183 g
Kolor
Czarny
Dodatkowe informacje
Obudowa wykonana ze szkła i aluminium
Akcelerometr
Żyroskop
Magnetometr
Czujnik światła
Czujnik zbliżenia
Czujnik Halla
Czytnik linii papilarnych
Skaner twarzy
Funkcja szybkiego ładowania Fast Charge
USB OTG
Dołączone akcesoria
Kabel USB
Ładowarka sieciowa
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)

 

 


Dodatkowe informacje:

 

Stan produktu

 

Fizycznie nowy, posiada wszystkie folie ochronne stosowane przez producenta, wszystkie akcesoria są fabrycznie zapakowane. Bateria produktu nie została jeszcze sformatowana.

 

Pochodzenie

 

Towar pochodzi z dystrybucji polskiej bądź europejskiej. Jest zgodny ze specyfikacją PL / EU. Został wprowadzony do obiegu rynkowego przez jednego z autoryzowanych dystrybutorów producenta. Nasza firma pośredniczy w obrocie towarami między różnymi podmiotami na terytorium Polski pomagając tym samym na uzyskanie najatrakcyjniejszych cen dla naszych odbiorców.

 

Wymiana wadliwego egzemplarza

 

Gdyby produkt posiadał wadę, zgodnie z naszą polityką - bezpłatnie wymieniamy produkt na inny egzemplarz. 

 

Gwarancja

 

 

2 lata gwarancji producenta, ważna od daty zakupu, respektowana w autoryzowanym serwisie producenta.

 

 

Dowód zakupu

 

Faktura