Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Samsung Galaxy A8 2018 32GB Dual Sim Czarny

Samsung Galaxy A8 2018 32GB Dual Sim Czarny

Niestety,
wybrany produkt jest
chwilowo niedostępny.

Wpisz swój adres e-mail:
 
Powiadomimy Cię o
jego dostępności.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRODUKTU

Samsung Galaxy A8 2018 Czarny


  • Ekran: 5,6" Super AMOLED
  • Exynos 7885 (8 rdzeni, 2.20 GHz)
  • Pamięć wewnętrzna: 32GB
  • Pamięć RAM: 4GB
  • System: Android 7.1 Nougat
  • Aparat: 16.0 Mpix - przód, 16.0 Mpix - tył
  • Bateria: Litowo-jonowa 3000 mAh

 

 

Samsung Galaxy A8 2018 Dual SIM

 

 

Odkryj Samsung Galaxy A8 A530F/DS 2018, którego symetryczna obudowa ze szkła i metalu wyznacza nową granicę elegancji. Zaokrąglone brzegi podkreślają smukły profil smartfonu i sprawiają, że naturalnie układa się on w dłoni. Za pięknym wyglądem podąża również bezkompromisowa moc ośmiordzeniowego procesora oraz piękno barw ekranu Infinity. Co więcej, Galaxy A8 wyposażono w pierwszy podwójny aparat Samsung przeznaczony do selfie.

 

 

 

 

Zachwycający ekran Infinity

 

 

Ekran 5,6” Infinity Galaxy A8 jest nie tylko duży – jest również wygodny w obsłudze. Zastosowano w nim unikalne proporcje 18,5:9 będące perfekcyjnym kompromisem pomiędzy wielkością przestrzeni, a wygodą obsługi. W efekcie, zanurzysz się bez reszty w intensywnych kolorach matrycy Super AMOLED.

 

 

 

 

Mocny Ośmiordzeniowy Exynos

 

 

Uruchamiaj co chcesz i ile chcesz. Przełączaj się do woli miedzy aplikacjami, ciesząc się niezachwianą płynnością Samsung Galaxy A8 A530F 2018. Jego ośmiordzeniowy procesor wsparty przez 4 GB RAM doskonale poradzi sobie z każdym wyzwaniem zapewniając bezkompromisową wydajność. Do Twojej dyspozycji oddano 32 GB pamięci na dane. Wykorzystaj je do woli na filmy, muzykę, gry oraz aplikację, a w razie potrzeby powiększ ją za pomocą karty microSD o kolejne 256 GB.

 

 

 

 

Selfie, podwójnie doskonałe

 

 

Co dwie kamery to nie jedna, zwłaszcza gdy chodzi o selfie. Właśnie dlatego Galaxy A8 wyposażono podwójny aparat przedni. Pierwsza z kamer posiada matrycę 16 Mpix i umożliwia wykonanie pełnego detali selfie, którego bohaterem jesteś Ty. Drugą z kamer wyposażono w obiektyw szerokokątny, pozwalający pomieścić w kadrze całą grupę. Podwójny aparat to jeszcze jedna zaleta – prawdziwy efekt bokeh, dzięki któremu przejmiesz kontrolę nad punktem ostrości. Rozmyj tło i wydobądź detale pierwszego planu zarówno przed, jak i po wykonaniu zdjęcia.

 

 

 

 

Matryca 16 Mpix ze zwiększoną czułością

 

 

Samsung Galaxy A8 A530F 2018 posiada aparat główny z matrycą 16 Mpix. Jasny obiektyw z przysłoną f/1.7 wpuszcza do matrycy więcej światła, co przekłada się na piękne fotografie o naturalnych kolorach. Zauważysz to zwłaszcza podczas wykonywania zdjęć przy niekorzystnej ekspozycji. Wykonując fotografię w ciemnym pomieszczeniu, aparat uruchamia technologię Tetra-cell. Łączy ona cztery sąsiadujące piksele matrycy, by zmaksymalizować światłoczułą powierzchnię sensora. W rezultacie, wydobędziesz na fotografii każdy najmniejszy detal pozbywając się jednocześnie niechcianych szumów.

 

 

 

 

Woda i pył nie przestraszą Galaxy A8 2018

 

 

Samsung Galaxy A8 A530F 2018 spełnia wymogi stawiane certyfikatem IP68. Jego uszczelniona konstrukcja wytrzymuje zanurzenie na głębokości 1.5 metra i to przez 30 minut. Smartfon jest też odporny na działanie pyłu i drobin co oznacza, że wypad na plaże lub off-road nie robi na nim wrażenia.

 

 

 

 

Rozpoznawanie twarzy

 

 

Odblokowanie za pomocą rozpoznawania twarzy? Samsung Galaxy A8 A530F 2018 to potrafi. Co więcej, rozpozna Cię w mgnieniu oka i równie szybko odblokuje menu. Chcesz więcej? Z tyłu obudowy znajduje się też czytnik linii papilarnych, który stanowi dodatkowe zabezpieczenie. Jest to przydatne rozwiązanie zwłaszcza jeśli masz na smartfonie poufne pliki. W takim wypadku możesz je przenieść do bezpiecznego folderu obsługiwanego przez platformę KNOX i zabezpieczyć dostęp do niego odciskiem palca.

 

 

 

 

 

 

Procesor
Samsung Exynos 7885 (8 rdzenie, 2.20 GHz)
Układ graficzny
Mali-G71
Pamięć RAM
4 GB
Pamięć wbudowana
32 GB
Typ ekranu
Super AMOLED
Przekątna ekranu
5,6"
Rozdzielczość ekranu
1080 x 2220
Łączność
Bluetooth
Wi-Fi
LTE
NFC
System nawigacji satelitarnej
A-GPS, GLONASS, GPS
Złącza
Gniazdo kart nanoSIM - 2 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
USB Typu C - 1 szt.
Bateria
Litowo-jonowa 3000 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 7.1 Nougat
Aparat
16.0 Mpix - tył
16.0 Mpix - przód
Lampa błyskowa
Wbudowana
Rozdzielczość nagrywania wideo
1920 x 1080 (Full HD)
Grubość
8,4 mm
Szerokość
70,6 mm
Wysokość
149,2 mm
Waga
172 g
Kolor
Czarny
Dodatkowe informacje
Czytnik linii papilarnych
Czujnik zbliżenia
Czujnik światła
Żyroskop
Akcelerometr
Dołączone akcesoria
Kabel USB
Zestaw słuchawkowy
Ładowarka sieciowa
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)

 

 


Dodatkowe informacje:

 

Stan produktu

 

Fizycznie nowy, posiada wszystkie folie ochronne stosowane przez producenta, wszystkie akcesoria są fabrycznie zapakowane. Bateria produktu nie została jeszcze sformatowana.

 

Pochodzenie

 

Towar pochodzi z dystrybucji polskiej bądź europejskiej. Jest zgodny ze specyfikacją PL / EU. Został wprowadzony do obiegu rynkowego przez jednego z autoryzowanych dystrybutorów producenta. Nasza firma pośredniczy w obrocie towarami między różnymi podmiotami na terytorium Polski pomagając tym samym na uzyskanie najatrakcyjniejszych cen dla naszych odbiorców.

 

Wymiana wadliwego egzemplarza

 

Gdyby produkt posiadał wadę, zgodnie z naszą polityką - bezpłatnie wymieniamy produkt na inny egzemplarz. 

 

Gwarancja

 

 

2 lata gwarancji producenta, ważna od daty zakupu, respektowana w autoryzowanym serwisie producenta.

 

 

Dowód zakupu

 

Faktura