Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Samsung Galaxy A71 6/128GB Dual Sim Czarny

Samsung Galaxy A71 6/128GB Dual Sim Czarny

Cena:
RCD : 1820,00 zł ⓘ

  • Kod produktu: 12644
  • DOSTĘPNY W MAGAZYNIE -
    DARMOWA WYSYŁKA
    Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni roboczych
  • Pełna gwarancja producenta
  • Producent: Samsung


Samsung Galaxy A71 6/128GB Dual Sim


  • Ekran: 6.7"
  • Snapdragon 730 (8 rdzeni, do 2.2 GHz)
  • Pamięć wewnętrzna: 128GB
  • Pamięć RAM: 6GB
  • System: Android 10
  • Aparat: 32.0 Mpix - przód, 64.0+12.0+5.0+5.0 Mpix - tył
  • Bateria: Litowo-jonowa 4500 mAh

Niesamowity poziom fotografii

Samsung Galaxy A71 i jego aparat o rozdzielczości 64 Mpix pozwoli Ci na robienie zdjęć w każdych warunkach oświetleniowych. Dzięki łączeniu 4 pikseli w 1, matryca aparatu jest w stanie zarejestrować zdjęcia o świetnej jasności, ale także bez szumów i poruszeń. Pozostałe aparaty Samsunga Galaxy A71 dają masę możliwości. Uchwyć piękne krajobrazy korzystając z aparatu szerokokątnego. Jeśli chcesz zrobić zdjęcie małym przedmiotom z niedużej odległości, wykorzystaj aparat do zdjęć makro. Za zdjęcia portretowe odpowiedzialny będzie aparat, który rejestruje głębie pola.

Bezgraniczny obraz

Samsung Galaxy A71 zachwyci Cię bezramkowym wyświetlaczem wykonanym w technologii Super AMOLED. Ekran o rozmiarze 6,7” zajmuje praktycznie całość frontu urządzenia. Telefon możesz odblokować na dwa sposoby – skanując odcisk palca na czytniku linii papilarnych wbudowanym w ekran lub spoglądając w aparat do selfie, który również jest zgrabnym elementem wyświetlacza.

Sztuczna inteligencja 

Smartfon Galaxy A71 napędzany jest przez wydajny 8-rdzeniowy procesor Snapdragon 730, który wspierany jest przez aż 6GB pamięci RAM. Dodatkowym elementem tworzącym niesamowitą wydajność smartfona jest sztuczna inteligencja. Sprawia ona, że Samsung Galaxy A71 uczy się Twoich codziennych reguł, według których korzystasz ze smartfona. Dzięki temu zasoby mocy urządzenia udostępniane są tam, gdzie są najbardziej potrzebne. Długi czas pracy na jednym ładowaniu zapewniany jest przez pojemną baterię o pojemności aż 4500 mAh.

 

 

 

 

Procesor Qualcomm Snapdragon 730 (8 rdzeni, do 2.2 GHz)
Układ graficzny
Adreno 618
Pamięć RAM
6 GB
Pamięć wbudowana
128 GB
Typ ekranu Super AMOLED
Przekątna ekranu
6,7"
Rozdzielczość ekranu
2400 x 1080
Łączność
LTE
Wi-Fi
Bluetooth
NFC
System nawigacji satelitarnej
A-GPS, GLONASS
Złącza
Gniazdo kart nanoSIM - 2 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe - 1szt.
USB Typ C - 1 szt.
Bateria
Litowo-jonowa 4500 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 10
Aparat
64.0 + 12.0 + 5.0 + 5.0 Mpix - tył
32.0 Mpix - przód
Lampa błyskowa
Wbudowana
Rozdzielczość nagrywania wideo
4K
Grubość
7,9 mm
Szerokość
75,9 mm
Wysokość
163,5 mm
Waga
176 g
Kolor
Czarny (Prism Crush Black)
Dodatkowe informacje
Funkcja szybkiego ładowania Fast Charge
Skaner twarzy
USB OTG
Dołączone akcesoria
Kabel USB
Ładowarka sieciowa
Gwarancja
24 miesiące