Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Oppo A31 4/64GB Dual Sim Miętowy

Oppo A31 4/64GB Dual Sim Miętowy

Niestety,
wybrany produkt jest
chwilowo niedostępny.

Wpisz swój adres e-mail:
 
Powiadomimy Cię o
jego dostępności.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRODUKTU

Oppo A31 4/64GB Miętowy


  • Ekran: 6.50"
  • MediaTek Helio P35 (8 rdzeni, do 2.30 GHz)
  • Pamięć wewnętrzna: 64GB
  • Pamięć RAM: 4GB
  • System: Android 9.0 Pie
  • Aparat: 8.0 Mpix - przód, 12.0 + 2.0 + 2.0 Mpix - tył
  • Bateria: Litowo-polimerowa 4230 mAh

Oppo A31

OPPO A31 to wydajny smartfon z potrójnym aparatem 12MP. Duży ekran 6,5 cala z funkcją ochrony wzroku pozwoli nam korzystać przez długi czas z naszego smartfona.

Płynne działanie

Ośmiordzeniowy procesor MediaTek Helio P35 o częstotliwości 2,3GHz wsparty przez 4GB pamięci RAM, pozwala na w pełni komfortowe użytkowanie. Bardzo dobrze się sprawdza także przy wymagających grach.

Bardzo dobre zdjęcia

W OPPO A31 głowny aparata jest wyposażony w 12MP, pozwalając robić nam bardzo dobre zdjęcia. Dodatkowo jeden z aparatów jest wyposażony w obiektyw makro, dzięki czemu zrobimy dokładne zdjęcia nawet małym obiektom. Efekt Bokeh jest wspierany sprzętowo, dzięki temu dostajemy jeszcze ciekawsze efekty. 

Z przodu natomiast jest aparat 8MP z funkcją korekty niedoskonałości AI, która zawsze pozwoli nam wykonać bardzo ładne selfie.

Ciekawy design

Wzornictwo A31 między innymi stylizowane jest na ceramikę Ru Ware. Dzięki czemu możesz się wyróżnić z tłumu. Dzięki bardzo dobrze zaprojektowanej obudowie, smartfon ten ma smuklejszą sylwetkę, jednocześnie bardzo pewnie leżąc w dłoni.

Wydajna bateria

Model ten jest wyposażony w pojemną baterię 4230 mAh dzięki czemu może nam służyć przez cały dzień. Pełne naładowanie pozwala na aż 111 godzin odtwarzania audio. 

 

 

 

Procesor
MediaTek Helio P35 (8 rdzeni, do 2.30 GHz)
Układ graficzny
PowerVR GE8320
Pamięć RAM
4 GB
Pamięć wbudowana
64 GB
Typ ekranu IPS
Przekątna ekranu
6,50"
Rozdzielczość ekranu
1600 x 720
Łączność
Bluetooth
Wi-Fi
LTE
System nawigacji satelitarnej
A-GPS, GLONASS, GPS
Złącza
Gniazdo kart nanoSIM - 2 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt. (wspólny ze slotem kart SIM)
Wyjście słuchawkowe - 1 szt.
micro USB - 1 szt.
Bateria
Litowo-polimerowa 4230 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 9.0 Pie
Aparat
12.0 + 2.0 + 2.0 Mpix - tył
8.0 Mpix - przód
Lampa błyskowa
Wbudowana
Rozdzielczość nagrywania wideo
Full HD
Grubość
8,3 mm
Szerokość
75,5 mm
Wysokość
164 mm
Waga
180 g
Kolor
Miętowy
Dodatkowe informacje
Skaner twarzy
USB OTG
Dołączone akcesoria
Kabel USB
Ładowarka sieciowa
Gwarancja
24 miesiące

 

 


Zobacz podobne produkty