Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Nokia 7.2 6/128GB Dual Sim Srebrny

Nokia 7.2 6/128GB Dual Sim Srebrny

Niestety,
wybrany produkt jest
chwilowo niedostępny.

Wpisz swój adres e-mail:
 
Powiadomimy Cię o
jego dostępności.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRODUKTU

Nokia 7.2 6/128GB Dual Sim


  • Ekran: 6,3"
  • Qualcomm Snapdragon 660 (8 rdzeni, do 2.20 GHz)
  • Pamięć wewnętrzna: 128GB
  • Pamięć RAM: 6GB
  • System: Android 9.0 Pie
  • Aparat: 20.0 Mpix - przód, 48.0 + 5.0 + 8.0 Mpix - tył
  • Bateria: Litowo-jonowa 3500 mAh

 

 

Połączenie kunsztu i wysokiej jakości

 

 

Nokia 7.2 to ponadczasowe wzornictwo, które wpływa zarówno na dobry wygląd, jak i na trwałość produktu. Obudowa została wykonana solidnie i precyzyjnie. Materiał, z którego został stworzony ten smartfon jest naprawdę lekki i wytrzymały. Ekran i tył są pokryte szkłem. Na górze ekranu znajdziesz bardzo małe wycięcie w kształcie kropli. Model prezentuje się niezwykle stylowo. Jeżeli cenisz sobie jakość wykonania, Nokia 7.2 to smartfon dla Ciebie. Zobacz, co jeszcze może zaoferować ten wspaniały telefon.

 

 

 

 

Wyjątkowo ostry obraz

 

 

Nokia 7.2 korzysta z technologii PureDisplay, która gwarantuje ostry obraz i podnosi jakość oglądanych materiałów. Jasny ekran Full HD+ o przekątnej 6,3 cala sprawi, że korzystanie z tego smartfona, będzie dla Ciebie wielką przyjemnością. Obraz w Nokii prezentuje się niezwykle dobrze - jest nasycony i pełen kontrastów.

 

 

 

 

Nawet dwa dni bez ładowarki

 

 

Nokię 7.2 napędzają wydajny procesor Snapdragon 660 oraz najnowszy system operacyjny Android 9 Pie. Pamięć możesz rozszerzyć dzięki karcie micro SD. Nie musisz martwić się o to, że Twój smartfon rozładuje się w nieodpowiednim momencie. Telefon ma również funkcję adaptacyjnej baterii, którą wspomaga sztuczna inteligencja. Dzięki temu w pierwszej kolejności energia trafia do najczęściej używanych aplikacji. Smartfon ma baterię o pojemności 3500 mAh, która wystarczy na naprawdę wiele godzin rozmów.

 

 

 

 

Bądź artystą ze smartfonem Nokia 7.2

 

 

Z Nokią 7.2 możesz wykorzystać swój twórczy potencjał. Aplikacja aparatu jest naprawdę dopracowana. Wspiera ją sztuczna inteligencja i ma dedykowany tryb nocny.  Do wykorzystania masz aż cztery aparaty - trzy z tyłu i jeden z przodu. Główny ma rozdzielczość 48 megapikseli, szerokokątny 8 megapikseli, przedni 20, a służący detekcji głębi sceny ma 5. Smartfon sam wykrywa, czy jest trzymany w ręku, czy też umieszczony w statywie. Żeby poprawić jakość obrazu, łączy od 6 do 20 klatek. Możesz również skorzystać z trybu rozmycia tła. Co więcej, Nokia 7.2 pozwoli Ci na nagrywanie filmów w 4K. Jeżeli jesteś miłośnikiem optyki Zeiss’a, koniecznie postaw na ten model.

 

 

 

 

 

 

Procesor
Qualcomm Snapdragon 660 (8 rdzeni, do 2,20 GHz)
Układ graficzny
Adreno 512
Pamięć RAM
6 GB
Pamięć wbudowana
128 GB
Typ ekranu
IPS
Przekątna ekranu
6,3"
Rozdzielczość ekranu
2340 x 1080
Łączność
Bluetooth
Wi-Fi
LTE
NFC
System nawigacji satelitarnej
A-GPS, GLONASS, GPS
Złącza
Gniazdo kart nanoSIM - 2 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.
USB Typ C - 1 szt.
Bateria
Litowo-jonowa 3500 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 9.0 Pie
Aparat
48.0 Mpix + 5.0 Mpix + 8.0 Mpix - tył2
20.0 Mpix - przód
Lampa błyskowa
Wbudowana
Rozdzielczość nagrywania wideo 4K
Grubość
8,3 mm
Szerokość
75,2 mm
Wysokość
160 mm
Waga
180 g
Kolor Srebrny
Dodatkowe informacje
Szkło Corning Gorilla Glass
Akcelerometr
Żyroskop
Magnetometr
Czujnik światła
Czujnik zbliżenia
Obsługa radia FM
Optyka Carl Zeiss
Czytnik linii papilarnych
Dołączone akcesoria
Kabel USB
Ładowarka sieciowa
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)

 

 


Dodatkowe informacje:

 

Stan produktu

 

Fizycznie nowy, posiada wszystkie folie ochronne stosowane przez producenta, wszystkie akcesoria są fabrycznie zapakowane. Bateria produktu nie została jeszcze sformatowana.

 

Pochodzenie

 

Towar pochodzi z dystrybucji polskiej bądź europejskiej. Jest zgodny ze specyfikacją PL / EU. Został wprowadzony do obiegu rynkowego przez jednego z autoryzowanych dystrybutorów producenta. Nasza firma pośredniczy w obrocie towarami między różnymi podmiotami na terytorium Polski pomagając tym samym na uzyskanie najatrakcyjniejszych cen dla naszych odbiorców.

 

Wymiana wadliwego egzemplarza

 

Gdyby produkt posiadał wadę, zgodnie z naszą polityką - bezpłatnie wymieniamy produkt na inny egzemplarz. 

 

Gwarancja

 

 

2 lata gwarancji producenta, ważna od daty zakupu, respektowana w autoryzowanym serwisie producenta, ważna na terytorium Polski.

 

 

Dowód zakupu

 

Faktura