Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Motorola One Zoom 4/128GB Dual Sim Fioletowy

Motorola One Zoom 4/128GB Dual Sim Fioletowy

Niestety,
wybrany produkt jest
chwilowo niedostępny.

Wpisz swój adres e-mail:
 
Powiadomimy Cię o
jego dostępności.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRODUKTU

Motorola One Zoom 4/128GB


  • Ekran: 6.4"
  • Qualcomm Snapdragon 675 (8 rdzeni, do 2.0 GHz)
  • Pamięć wewnętrzna: 128GB
  • Pamięć RAM: 4GB
  • System: Android 9.0 Pie
  • Aparat: 25.0 Mpix - przód, 48.0 + 16.0 + 8.0 + 5.0 Mpix - tył
  • Bateria: Litowo-jonowa 4000 mAh

 

 

Motorola One Zoom

 

 

Motorola One Zoom oferuje ekran OLED o przekątnej 6,4 cala i rozdzielczości FullHD+. Smartfon został zbudowany z metalu i szkła. Ciekawe jest podświetlane logo Motoroli, które może służyć jako powiadomienie o nowych wiadomościach lub połączeniach. Urządzenie napędza procesor Snapdragon 675. Bateria ma sporą pojemność (4000 mAh) i wspiera szybkie ładowanie. Zobacz, dlaczego warto postawić na ten model.

 

 

 

 

Rewelacyjny wygląd

 

 

Motorola One Zoom ma matowe szkło z tyłu obudowy, które prezentuje się po prostu genialnie. Twórcy tego telefonu postawili na lekki gradient i charakterystyczny, szczotkowany metal. Rama telefonu również jest metalowa. Moduł czterech aparatów zdecydowanie może się podobać. Czytnik linii papilarnych umieszczony z przodu jest praktyczny i wygodny.To jeden z ładniejszych smartfonów na tej półce cenowej. Całość jest stylowa, elegancka i minimalistyczna.

 

 

 

 

Motorola One Zoom i genialny ekran

 

 

Z Motoroli One Zoom korzysta się niezwykle przyjemnie. Ekran OLED ma świetne kąty widzenia, nasycone kolory i wysoki kontrast. Mocną stroną wyświetlacza jest jego maksymalna jasność. Urządzenie zostało pokryte szkłem Gorilla Glass 3. Stosunek ekranu do obudowy wynosi 85%.

 

 

 

 

Idealny smartfon dla wielbicieli fotografii

 

 

Cztery obiektywy z tyłu smartfona to gwarancja sporych możliwości aparatu. Znajdziesz tutaj: główny, szerokokątny obiektyw 48 Mpix, teleobiektyw 8 Mpix z optyczną stabilizacją obrazu i 3-krotnym zoomem optycznym, obiektyw ultraszerokokątny 16 Mix oraz sensor głębi 5 MP. Aplikacja aparatu pozwoli Ci na płynne przełączanie się między obiektywami. Motorola One Zoom oferuje również przednią kamerkę 25 Mpix, dzięki której zrobisz fantastyczne selfie. Optyczna stabilizacja OIS uchroni Twoje fotografie przed utratą ostrości, a zoom optyczny pozwoli na uchwycenie detali z dużej odległości.

 

 

 

 

 

 

 

Procesor Qualcomm Snapdragon 675 (8 rdzeni, do 2.0 GHz)
Układ graficzny
Adreno 612
Pamięć RAM
4 GB
Pamięć wbudowana
128 GB
Typ ekranu
OLED
Przekątna ekranu 6,4"
Rozdzielczość ekranu
2340 x 1080
Łączność
Bluetooth
Wi-Fi
LTE
NFC
System nawigacji satelitarnej
A-GPS, GLONASS
Złącza
Gniazdo kart nanoSIM - 2 szt. (współne z gniazdem kart pamięci)
Gniazdo słuchawkowe - 1 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
USB Typ C - 1 szt.
Bateria
Litowo-jonowa 4000 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 9.0 Pie
Aparat
48.0 Mpix + 16.0 Mpix + 8.0 Mpix + 5.0 Mpix- tył
25.0 Mpix - przód
Lampa błyskowa
Wbudowana
Rozdzielczość nagrywania wideo 4K
Grubość
9,8 mm
Szerokość
75 mm
Wysokość
158,5 mm
Waga
189 g
Kolor
Fioletowy
Dodatkowe informacje
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik światła
Czujnik zbliżenia
Czytnik linii papilarnych wbudowany w ekran
Skaner twarzy
Funkcja szybkiego ładowania Turbo Power
 
Dołączone akcesoria
Kabel USB
Ładowarka sieciowa
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)