Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Motorola One 4/64GB Dual Sim Biały

Motorola One 4/64GB Dual Sim Biały

Niestety,
wybrany produkt jest
chwilowo niedostępny.

Wpisz swój adres e-mail:
 
Powiadomimy Cię o
jego dostępności.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRODUKTU

Motorola One 4/64GB Dual Sim


  • Ekran: 5.86"
  • Qualcomm Snapdragon 625 (8 rdzeni, do 2.0 GHz)
  • Pamięć wewnętrzna: 64GB
  • Pamięć RAM: 4GB
  • System: Android 8.0 Oreo
  • Aparat: 8.0 Mpix - przód, 13.0 Mpix + 2.0 Mpix - tył
  • Bateria: Litowo-jonowa 3000 mAh

 

 

Motorola One 64 GB

 

 

Motorola One 64 GB ma podwójny aparat, 8-rdzeniowy procesor, kapitalny wyświetlacz Max Vision, a do tego zawsze aktualny system zabezpieczeń. To efekt połączenia sił firm Motorola i Google, czego efektem jest gustowny, szybki, pełen inteligentnych funkcji smartfon. Z nim na nowo odkryjesz muzykę, filmy, gry oraz aplikacje.

 

 

 

 

Panoramiczny ekran Max Vision

 

 

Gry, tekst, zdjęcia i filmy prezentują się świetnie na ekranie, który rozciąga się od brzegu do brzegu smartfona. Czy to e-book, czy artykuł w prasie online, czy może garść gorących ploteczek – każda treść będzie doskonale widoczna. Gwarantuje to wyświetlacz Max Vision 5,9” o panoramicznych proporcjach 19:9. Motorola One 64 GB uprzyjemni Ci każdą wolną chwilę.

 

 

 

 

Kreatywne zdjęcia

 

 

Aparaty Motorola One dosłownie zatrzymują czas w miejscu. Przednim zrobisz nieskazitelnie czyste selfie z rozmytym tłem. Główny wyzwoli Twą fotograficzną kreatywność, oferując arcyciekawe sposoby robienia zdjęć. Między innymi: fotografie z kinografiką, niesamowity efekt głębi, czy zaskakujące kolory spotowe.

 

 

 

 

Motorola One ma moc i szybkość

 

 

Motorola One ma baterię z trybem turbopower. Już po 20 minutach ładowania smartfon może działać aż do 6 godzin, zapewniając wyśmienitą rozrywkę. Tym bardziej, że jego obsługa to sama przyjemność. Szybkość i dynamikę gwarantuje moc 8-rdzeniowego procesora, wspartego przez 4 GB pamięci RAM. Wszystko odbywa się płynnie, od obsługi aplikacji, przez gry i filmy, aż po funkcje Google Lens.

 

 

 

 

Zabezpieczenia systemu i Google Lens

 

 

Motorola One 64 GB oferuje inteligentne funkcje. Google Lens wyszukuje to, co widzisz. Asystent Google reaguje z kolei na głos, aktywując szereg funkcji bez użycia rąk. Co więcej, smartfon ma zawsze bezpieczny, bo zawsze aktualny system operacyjny. Po update do najnowszego Android OS otrzymasz comiesięczne aktualizacje oraz szereg nowości systemowych, dzięki którym dane będą bezpieczne.

 

 

 

 

Wsparcie dla Android One przez 3 lata

 

 

Motorola One pracuje pod kontrolą systemu Android One. Intuicyjnego i całkowicie bezpiecznego. Firma Google gwarantuje wsparcie dla systemu aż przez 3 lata, dostarczając co miesiąc pakiet zabezpieczeń. Dzięki temu Twój smartfon i wszystkie zapisane w nim dane będą niezawodnie chronione.

 

 

 

 

 

 

 

Procesor Qualcomm Snapdragon 625 (8 rdzeni, do 2.00 GHz)
Układ graficzny
Adreno 506
Pamięć RAM
4 GB
Pamięć wbudowana
64 GB
Typ ekranu
IPS
Przekątna ekranu 5,86"
Rozdzielczość ekranu
1440 x 720
Łączność
Bluetooth
Wi-Fi
LTE
NFC
System nawigacji satelitarnej
A-GPS, GLONASS
Złącza
Gniazdo kart nanoSIM - 2 szt.
Gniazdo słuchawkowe - 1 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
USB Typ C - 1 szt.
Bateria
Litowo-jonowa 3000 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 8.0 Oreo
Aparat
13.0 Mpix + 2.0 Mpix - tył
8.0 Mpix - przód
Lampa błyskowa
Wbudowana
Rozdzielczość nagrywania wideo 1920 x 1080 (Full HD)
Grubość
8,1 mm
Szerokość
72,2 mm
Wysokość
150 mm
Waga
163 g
Kolor
Biały
Dodatkowe informacje
Szkło Corning Gorilla Glass 3
Akcelerometr
Żyroskop
Magnetometr
Czujnik światła
Czujnik zbliżenia
Obsługa radia FM
Czytnik linii papilarnych
Funkcja szybkiego ładowania Turbo Power
USB OTG
Android One
Dołączone akcesoria
Kabel USB
Ładowarka sieciowa
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)

 

 


Dodatkowe informacje:

 

Stan produktu

 

Fizycznie nowy, posiada wszystkie folie ochronne stosowane przez producenta, wszystkie akcesoria są fabrycznie zapakowane. Bateria produktu nie została jeszcze sformatowana.

 

Pochodzenie

 

Towar pochodzi z dystrybucji polskiej bądź europejskiej. Jest zgodny ze specyfikacją PL / EU. Został wprowadzony do obiegu rynkowego przez jednego z autoryzowanych dystrybutorów producenta. Nasza firma pośredniczy w obrocie towarami między różnymi podmiotami na terytorium Polski pomagając tym samym na uzyskanie najatrakcyjniejszych cen dla naszych odbiorców.

 

Wymiana wadliwego egzemplarza

 

Gdyby produkt posiadał wadę, zgodnie z naszą polityką - bezpłatnie wymieniamy produkt na inny egzemplarz. 

 

Gwarancja

 

 

2 lata gwarancji producenta, ważna od daty zakupu, respektowana w autoryzowanym serwisie producenta.

 

 

Dowód zakupu

 

Faktura