Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Huawei P40 Lite 6/128GB Dual Sim Zielony

Huawei P40 Lite 6/128GB Dual Sim Zielony

Cena:
RCD : 961,00 zł ⓘ

  • Kod produktu: 12704
  • DOSTĘPNY W MAGAZYNIE -
    DARMOWA WYSYŁKA
    Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni roboczych
  • Pełna gwarancja producenta
  • Producent: Huawei


Huawei P40 Lite 6/128GB Dual Sim Zielony


  • Ekran: 6.4"
  • HiSilicon Kirin 810 (8 rdzeni, do 2.27 GHz)
  • Pamięć wewnętrzna: 128GB
  • Pamięć RAM: 6GB
  • System: Android 10
  • Aparat: 16.0 Mpix - przód, 48.0+8.0+2.0+2.0 Mpix - tył
  • Bateria: Litowo-polimerowa 4200 mAh

Moc aż czterech aparatów

Huawei P40 Lite i jego rewelacyjne aparaty fotograficzne pozwolą na uchwycenie Twoich najpiękniejszych chwil. Aparat główny z matrycą 48 Mpix, dzięki wparciu przez sztuczną inteligencję, wykona zdjęcia, które Cię zachwycą. Ujęcia będą bardzo szczegółowe, a barwy bardzo dobrze odwzorowane. Jeśli będziesz chcieć uchwycić szczegóły małych przedmiotów, pomoże Ci w tym aparat do zdjęć makro. Dzięki obiektywowi szerokokątnemu o rozdzielczości 8 Mpix uchwycisz zapierające dech w piersiach panoramy. Przy robieniu zdjęć portretowych pomocny okaże się obiektyw rejestrujący głębię.

Klasyczny, poręczny design

Huawei P40 Lite wyposażono w niemal bezramkowy wyświetlacz w rozmiarze 6,4-cala i rozdzielczości FullHD+. Pokywa on front urządzenia w 90% powierzchni, co sprawia, że Twoje odczucia wizualne będą naprawdę rewelacyjne. W rogu ekranu zainstalowano aparat selfie wspierany przez sztuczną inteligencję, którym wykonasz bardzo dobrej jakości zdjęcia.

Dłuższe działanie baterii

Sercem Huawei P40 Lite jest szybki 8-rdzeniowy procesor Kirin 810. Dzięki modułowi sztucznej inteligencji telefon pozwala nie tylko na robienie lepszej jakości zdjęć, ale także na jego sprawniejsze działanie, zarówno pod kątem wydajności, jak i wytrzymałości baterii. Telefon uczy się Twoich zachowań, dlatego wie, kiedy będziesz potrzebować więcej mocy. Gdy jej nie potrzebujesz, energia w baterii zachowywana jest na późniejsze, bardziej wymagające zadania.

 

 

 

Procesor
Kirin 810 (8 rdzeni, do 2.27 GHz)
Układ graficzny Mali-G52 MP6
Pamięć RAM
6 GB
Pamięć wbudowana
128 GB
Typ ekranu IPS
Przekątna ekranu
6,4"
Rozdzielczość ekranu
2310 x 1080
Łączność
Bluetooth
Wi-Fi
LTE
NFC
System nawigacji satelitarnej
A-GPS, GLONASS, GPS
Złącza
Gniazdo kart nanoSIM - 2 szt.
Slot kart pamięci NanoSD - 1 szt. (wspólny ze slotem karty SIM)
Wyjście słuchawkowe - 1 szt.
USB Typ C - 1 szt.
Bateria
Litowo-polimerowa 4200 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 10
Aparat
48.0 + 8.0 + 2.0 + 2.0 Mpix - tył
16.0 Mpix - przód
Lampa błyskowa
Wbudowana
Rozdzielczość nagrywania wideo Full HD
Grubość
8,7 mm
Szerokość
76,3 mm
Wysokość
159,2 mm
Waga
183 g
Kolor
Zielony
Dodatkowe informacje Funkcja szybkiego ładowania Super Charge
Skaner twarzy
USB OTG
Dołączone akcesoria
Kabel USB
Ładowarka sieciowa
Gwarancja
24 miesiące