Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Drogi Kliencie,

Witamy! Jeśli nie kupiłeś produktu od Bestcena, ale zamówiłeś go jako Produkt jako Usługa (PaaS), masz ogromną przewagę, ponieważ możesz zwrócić zamówione urządzenie i wymienić je na inne.

Czym jest PaaS?

Problemy z zakupem znane są od dawna. Wysoka cena początkowa i odpady powstałe po zakończeniu użytkowania produktu nie są już potrzebne. Pierwszą firmą, która zmieniła model biznesowy, był Microsoft, który przestał sprzedawać dyski CD z pakietem Office, a zamiast tego klient kupował roczną subskrypcję bez posiadania produktu (Office 365). Później giganci, jak Adobe, poszli tą drogą i narodziło się Software as a Service (SaaS). Teraz jest to standardowy sposób korzystania z oprogramowania.

Produkt jako usługa to model biznesowy używania produktów zamiast ich kupowania. Podobnie jak SaaS, nie kupujesz całego produktu, a jedynie zamawiasz dostęp do korzystania z niego. Zaletą tego jest niższa opłata początkowa, której już doświadczyłeś. 

 

Teraz nadszedł czas, aby skorzystać z innych zalet PaaS. Co zrobić z produktami, gdy ich nie używasz? Jeśli zakupiony w normalny sposób produkt, wymaga sprzedaży. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny za gwarancję dla nowego klienta (6 miesięcy) i musisz zająć się faktyczną ofertą, sprzedażą i wysyłką produktu. Wykup przez firmy powoduje również dla nich znaczne obciążenie księgowe. Nie wspominając o recyklingu produktów, które nie mają wartości. Codziennie miliony urządzeń elektronicznych wyrzuca się na wysypiska śmieci, które zanieczyszczają naszą planetę.

W Bestcena z użyciem PaaS, po prostu zwróć produkt do nas, a my przekażemy go nowemu klientowi lub odpowiednio go przetworzymy. A co w tym jest dla ciebie? Cóż, łatwość procesu (wykonamy całą pracę), spokój ducha (cała odpowiedzialność jest po naszej stronie), a przede wszystkim część wstępnej płatności zostanie zwrócona. Jeśli wykorzystasz te pieniądze na kolejne zamówienie w Bestcena, otrzymasz rabat jako lojalny klient.

 

Nie czekaj więcej i rozpocznij proces już dziś, wprowadzając poniżej swoje dane:

Zgłoś reklamacje

ZAWIADOMIENIE O ZMIANACH W PRZETWARZANIU ROSZCZEŃ GWARANCYJNYCH

 

Drodzy Klienci,

 

Ze względu na sytuację związana z wirusem COVID-19 wszystkie nasze biura pozostaną  zamknięte do odwołania stanu epidemiologicznego. W związku z tym nie jest możliwa fizyczna obsługa klientów oraz prac z tym związanych. BESTCENA LTD jako usługodawca nie może teraz rozpatrywać żadnych roszczeń gwarancyjnych. W związku z tym zaleca się klientom

Skontaktowanie  się bezpośrednio z marketplace  (nie do nas jako sprzedawcy), w którym zamówienie zostało utworzone w celu uzyskania zwrotu.

lub

Skontaktuj się z lokalnym autoryzowanym centrum napraw danego producenta.

 

W imieniu całego sklepu BESTCENA LTD chcielibyśmy podziękować za to, że jesteś klientem naszego

e-sklepu. Cenimy sobie zaufanie do naszych produktów i usług oraz przepraszamy za wszelkie

niedogodności.

 

Z poważaniem,

Bestcena LTD, ozp



Spis serwisów :
 

Serwis : Samsung
 

W przypadku reklamacji urządzeń Samsung koniecznie jest dołączenie do urządzenia KARTY GWARANCYJNEJ która znajduje się w kartoniku od urządzenia jak i dołączanie faktury.

Adres serwisu to :

 

Samsung Premium Service Plaza

Otwarte ⋅ Zamknięcie: 16:00

Galeria Katowicka

CH Galeria Katowicka, 3 Maja 30 ·

Aby wezwać kuriera na koszt serwis należy zadzwonić na podany niżej nr :

32 797 89 57

 


Serwis :  Motorola, Nokia, HTC, Lenovo, Sony Xperia


Urządzenie można zareklamować pod tym linkiem :

 

https://www.ctdi.pl/zgloszenie-naprawy-online.html

 

Należy założyć konto w serwisie poprzez podanie email ( odebranie wiadomości od serwisu ) i następnie przystąpić do składania reklamacji, serwis wzywa kuriera ( kurier jest darmowy ) na podany przez Państwa adres i  urządzenie trafia do serwisu w celu naprawy.

 

Konieczne jest dołączenie do urządzenia faktury jaka Państwo otrzymali od nas.
 

 


Serwis : Huawei, Honor, CAT

Aby zapewnić Państwu najszybsza obsługę gwarancyjna proponujemy zareklamowanie urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta jakim jest :

 

http://www.ccsonline.pl/index.php

 

Formularz zgłoszeniowy znajda państwo pod tym linkiem :

 

http://www.ccsonline.pl/samsung/druk_wybor.php

 

Wszelkie informacje jaki wezwać kuriera na koszt serwisu znajdą Państwo tutaj :

 

http://www.ccsonline.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=43&Itemid=109

 

Konieczne jest dołączenie do urządzenia faktury jaka Państwo otrzymali od nas razem z urządzeniem przy dostawie.
 

Serwis : APPLE


W celu naprawy gwarancyjnej prosimy o kontakt bezpośrednio z serwisem producenta.

My polecamy serwis :

https://www.cortland.pl/serwis.html

Zareklamować urządzenie można po przez ten link :

https://www.cortland.pl/serwis-zlec-naprawe.html

 

Serwis: PlayStation

Aby zareklamować konsole PlayStation należy to zrobić z tego linku :

https://www.playstation.com/pl-pl/get-help/#!/category/1486635_2071416255

Telefon :  22 397 89 24

 

Serwis: Microsoft Xbox

Aby zareklamować konsole Microsoft Xbox należy to zrobić z tego linku :

https://beta.support.xbox.com/


W przypadku pytań prosimy kontaktować się pod adresem [email protected]