Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

RATY

 

Korzyści

Zakupy na raty w Santander Consumer Banku to więcej korzyści, niż myślisz! 


 

Maksimum korzyści

  • wygoda - kredyt bez wychodzenia z domu
  • rata dopasowana do Twoich możliwości
  • nie wymagamy wpłaty własnej
  • możemy rozłożyć kredyt nawet na 48 równych rat miesięcznych
  •  
 

Minimum formalności

  • proste i jasne zasady przyznawania kredytu
  • szybka decyzja kredytowa
  • możliwość podpisania umowy o kredyt w wybrany przez Ciebie sposób:
    • online
      lub
    • za pośrednictwem firmy kurierskiej
 

Bezpieczeństwo dla Ciebie i Twoich bliskich

 

1. Wybierz towar i złóż wniosek

Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku.
Wypełnij e-wniosek wybierając najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną2. Prześlij uzupełniony e-wniosek do Banku.

 

 




2. Czekaj na kontakt konsultanta Santander Consumer Banku

Konsultant Banku zadzwoni do Ciebie w celu uzupełnienia dodatkowych danych

- przygotuj dowód osobisty oraz informacje nt. wysokości i źródła dochodów.

Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

 

3. Podpisz dokumentację kredytową

Dalsze postępowanie w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej zależy od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy o kredyt.

1. Umowa online

Santander Consumer Bank udostępni do pobrania dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF), z którą zapoznanie się potwierdzisz również elektronicznie. Następnie, w celu weryfikacji tożsamości, należy zrealizować przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w Panelu Klienta.

2. Umowa doręczona za pośrednictwem firmy kurierskiej

Santander Consumer Bank wyśle do Ciebie kurierem dokumentację kredytową. Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego. Następnie złóż podpisy w oznaczonych miejscach, dołącz dodatkowe dokumenty (jeśli były wymagane) i przekaż kurierowi.

 

4. Dostawa towaru

Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) lub podpisanej (Kurier) dokumentacji kredytowej i jej pozytywnej weryfikacji, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru.

Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.

 

 

Karencja

Kup teraz, a pierwszą ratę zapłać nawet za 4 miesiące!

 

Kredyt w Santander Consumer Banku - jeszcze lepiej dopasowany do Twoich możliwości.

Korzystając z karencji, czyli przesunięcia terminu rozpoczęcia spłaty kredytu, możesz przełożyć spłatę pierwszej raty o 2, 3 lub 4 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o kredyt.