Częste pytania
Witamy w FAQ. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące Państwa pytania. Jeśli na tej stronie brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie koniecznie skontaktuj się z nami!
-
Gdzie mogę sprawdzić, czy produkt jest dostępny ?
Wszystkie urządzenia, jakie znajdziesz na naszej stronie internetowej są dostępne.
Jeśli interesuje Cię towar, którego aktualnie nie ma – skontaktuj się z nami, postaramy się pomóc.
-
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie ?
Zależy nam, aby proces składania zamówienia był dla Ciebie wygodny. Dlatego masz kilka możliwości:
– zamówienie przez naszą stronę internetową,
– zamówienie przez Allegro bądź Ceneo,
– zamówienie telefoniczne lub mailowe.
-
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie ?
Możesz zapłacić najwygodniejszą formą dla Ciebie.
Proponujemy:
– płatność przy odbiorze,
– przelew tradycyjny,
– szybki przelew (e-przelew tpay)
- płatność kartą (PAYPAL)
– płatność ratalną.
W przypadku każdej płatności „z góry” wysyłka jest darmowa. Jeśli wybierzesz przesyłkę za pobraniem, to dopłacasz symboliczną kwotę 5 zł.
Jeżeli zdecydujesz się na przelew tradycyjny, a nie chcesz czekać na zaksięgowanie się środków – prześlij nam potwierdzenie dokonania płatności na adres: [email protected], pomoże to przyspieszyć nam realizację zamówienia dla Ciebie.
Niestety nie realizujemy zamówień z odroczonym terminem płatności.
-
Czy mogę zamówić na raty ?
Jak najbardziej! Więcej informacji o zasadach płatności ratalnej przeczytasz TUTAJ. Gdyby pojawiły się jednak dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu z nami, pomożemy !
-
Jaka firma dostarcza przesyłki ?
Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską DPD. Pracujemy nad wdrożeniem również innych sposobów dostawy, by zapewnić Ci maksymalny komfort.
-
Czy jest możliwość odbioru osobistego ?
W Poznaniu mieści się tylko nasze Biuro Obsługi Klienta, na miejscu chętnie doradzimy lub obsłużymy Twoją naprawę gwarancyjną. Wszystkie zamówienia realizowane są przez sprzedaż wysyłkową bezpośrednio pod drzwi Twojego domu.
-
Czy realizujecie wysyłkę za granicę ?
Oczywiście, że realizujemy. Koszt takiej przesyłki to 69 zł. Zadzwoń lub napisz do nas, aby dowiedzieć się, czy dostarczymy Twoją przesyłkę do interesującego Cię Państwa.
-
Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia i jaki jest czas oczekiwania ?
Wszystkie informacje dotyczące realizacji zamówienia i jego statusu będziesz otrzymywać drogą mailową.
Średni czas wysyłki zamówienia od momentu przyjęcia go do realizacji to 3 dni robocze. Szczegóły dotyczące dostawy znajdziesz także w zakładce WYSYŁKA TOWARU.
Jeśli jednak pojawią się jakiekolwiek wątpliwości – zadzwoń, czekamy na Twój telefon !
-
Czy nie jest to przypadkiem chińska podróbka ?
W żadnym wypadku! Urządzenia, które oferujemy są oryginalne, wraz z kompletem akcesoriów i pochodzą bezpośrednio od europejskich dystrybutorów danego producenta. Objęte są również jego gwarancją.
-
Dlaczego w opakowaniu nie ma karty gwarancyjnej lub instrukcji obsługi ?
Obecnie wielu producentów ogranicza zawartość pudełka do minimum, dlatego często nie znajdziemy w nim karty gwarancyjnej.
Podstawą do uzyskania gwarancji jest faktura, którą dołączamy do przesyłki oraz nr IMEI danego urządzenia.
Producenci przestali też załączać instrukcje w formie papierowej. Na stronie internetowej producenta możesz znaleźć, pobrać lub przeczytać taką instrukcję obsługi. Jeśli masz problem z odnalezieniem tej, która odpowiada Twojemu urządzeniu – napisz maila lub zadzwoń, pomożemy :)
-
Z jakiej dystrybucji pochodzą produkty ?
Sprzedawane przez nas urządzenia pochodzą z dystrybucji europejskiej. W praktyce, dla Ciebie oznacza to korzystniejszą cenę. Sprzęt ma taką samą funkcjonalność jak w przypadku dystrybucji polskiej. Niektórzy obawiają się, że w konsekwencji nie będą mogli skorzystać z autoryzowanego serwisu producenta. Jednak nawet jeśli z powodu nieznajomości przepisów przez krajowy podmiot zajmujący się tą usługą dojdzie do przypadku odmowy wykonania naprawy z tytułu gwarancji, to sklep BestCena.pl oferuje swoją pomoc w egzekwowaniu praw klienta.
Jedyną różnicą pomiędzy dystrybucją europejską, a telefonów przeznaczonych na rynek polski są kody CSC regionu, co ma wpływ wyłącznie na kolejność otrzymywania aktualizacji oprogramowania – czasami są one dostępne szybciej niż dla produktów z dystrybucji polskiej!
-
Czy urządzenia mają menu w języku polskim ?
Tak, w każdym urządzeniu do wyboru znajdziesz język polski.
Chyba że w opisie produktu jest wyraźnie zaznaczone, że nie posiada języka polskiego.
-
Czy są to nowe produkty ?
Zgadza się, wszystkie produkty są fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne pudełko przez producenta. Nie posiadają simlocka czy brandingu operatora.
UWAGA, są wyjątki:
– produkty, które w nazwie oznaczono hasłem OUTLET, pochodzą z regulaminowego zwrotu konsumenckiego i posiadają otwarte opakowanie oraz akcesoria
– jeżeli urządzenie jest brandowane, wyraźnie zaznaczamy to w opisie i nazwie produktu.
-
Co to jest outlet ?
Produkty oznaczone słowem OUTLET to urządzenia, które pochodzą z 14-dniowego zwrotu konsumenckiego. Mają otwarte opakowanie, mogą mieć zdjęte folie ochronne i rozpakowane akcesoria. Najczęściej są to nieudane prezenty albo towary, które nie spełniły oczekiwań (za duże, za małe, nieodpowiedni kolor). Jeśli szukasz wymarzonego sprzętu w okazyjnej cenie, koniecznie zajrzyj w zakładkę OUTLET bezpośrednio na naszej stronie internetowej.
-
Czy gwarancja obowiązuje w Polsce i jak długo obowiązuje ?
Tak, urządzenia objęte są gwarancją producenta, która obowiązuje w Polsce. Gwarancja producenta trwa 12 albo 24 miesiące bez względu na to, czy towar był kupiony na firmę, czy prywatnie. Zależy to bezpośrednio od producenta danej marki.
Dokładny podział na producentów i czas trwania gwarancji:
- 24 miesiące: SAMSUNG, LG, HUAWEI, MICROSOFT, SONY XPERIA, ASUS, CAT;
- 12 miesięcy: HTC, LENOVO, APPLE, SONY PLAYSTATION.
Nie znalazłeś w liście marki, która Cię interesuje? Zadzwoń lub napisz do nas :)
-
Co z gwarancją sprzedawcy ?
Chcąc zapewnić Ci jeszcze dłuższy komfort korzystania z urządzenia, każdy zakup prywatny objęty jest specjalnym, bezpłatnym programem „Genius”. Jest to 30-miesięczne wsparcie gwarancyjne realizowane bezpośrednio przez nas na zasadzie door to door. Program obejmuje produkty nowe. Gwarancja przydzielana jest automatycznie w chwili zamówienia, nie musisz podejmować żadnych dodatkowych kroków.
Jeśli dokonujesz zakupu na firmę, obowiązuje Cię jedynie gwarancja producenta, niemniej jednak masz możliwość wykupienia gwarancji sprzedawcy na 12 lub na 24 miesiące.
-
Czy mogę zwrócić produkt, jeśli nie spełnia moich oczekiwań ?
Jeśli zakup dotyczył osoby fizycznej, jak najbardziej! W przypadku zamówień realizowanych na odległość masz możliwość zwrotu urządzenia w ciągu 14 dni. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu towaru, ale byłoby nam miło, gdybyśmy mieli możliwość poznania Twojego zdania na temat zwracanego towaru.
Dodatkowo, jeśli zakupiony przez Ciebie sprzęt okazał się nietrafionym prezentem i nie został nawet odpakowany, umożliwiamy Ci zwrot takiego produktu nawet do 90 dni! Warunkiem koniecznym jest nienaruszenie opakowania urządzenia.
-
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu sprzętu ?
Dokonaj zwrotu w 3 prostych krokach! Wszelkie koszty wysyłki pokryjemy za Ciebie.
Wypełnij formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
Prześlij na adres [email protected] wiadomość, by poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy. Zamieść w niej elektroniczną wersję „Odstąpienia od umowy”, abyśmy wiedzieli, na jaki adres nadać kuriera.
Czekaj na zatwierdzenie Twojego odstąpienia od umowy oraz potwierdzenia nadania przez nas kuriera. Wszystkie niezbędne informacje otrzymasz na swój adres e-mail.
Odsyłane przez Ciebie urządzenie powinno być w stanie nienaruszonym, z całym kompletem akcesoriów. Jeśli jest taka możliwość, nie zrywaj folii ochronnych czy plomb.
Twoje pieniądze za zakup urządzenia zwracane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
Wszystkie dokumenty oraz informacje o zwrotach i reklamacjach znajdziesz TUTAJ.
-
Jak mogę zareklamować produkt ?
To bardzo proste, jeśli chcesz zareklamować zakupiony u nas produkt jedyne co musisz zrobić, to wypełnić ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE.
Resztą zajmą się nasi specjaliści z Działu Reklamacji.
Pamiętaj jednak, że reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz te, które powstały na skutek niewłaściwego użytkowania sprzętu.
-
Co zrobić, kiedy otrzymałem uszkodzony przedmiot ?
Każdy dokłada wszelkich starań, aby Twoja paczka dotarła na miejsce w stanie idealnym. Może jednak zdarzyć się sytuacja, kiedy od kuriera otrzymujesz urządzenie uszkodzone. Koniecznie w takiej sytuacji wypełnij PROTOKÓŁ SZKODY. Zrób to najlepiej w obecności kuriera jeszcze w dzień dostawy. Jeśli nie masz takiej możliwości, to wykonaj to tak szybko jak możesz, ważne, aby było to w ciągu 7 dni. Wypełniony dokument oraz skan faktury, który jest w przesyłce, prześlij na adres [email protected] Najczęściej po odbiorze paczki zwrotnej przesyłamy do Ciebie paczkę z nowym urządzeniem, jeśli takie znajduje się w naszej ofercie.
Jeśli masz dodatkowe pytania Dział Zwrotów i Reklamacji służy pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
-
Z kim mogę się kontaktować w sprawie ewentualnej reklamacji lub zwrotu ?
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania z tego zakresu – kontaktuj się z Działem Zwrotów i Reklamacji:
– mailowo: [email protected],
– telefonicznie: (61) 222 08 09.
-
Dlaczego na ceneo jest inna cena niż na stronie ?
Na naszej stronie ceny aktualizują się automatycznie co godzinę. Niestety na innych portalach odbywa się to zdecydowanie rzadziej. Stąd wynika drobna różnica cen między tymi portalami. Zawsze możesz liczyć na wyrównanie ceny, wystarczy, że się z nami skontaktujesz i poinformujesz nas o takiej sytuacji.
-
Czy macie program rabatowy ?
-
Kupuję na firmę – co mnie obowiązuje ?
Jeśli kupujesz na firmę, pamiętaj o tym, że:
– obowiązuje Cię tylko gwarancja producenta;
– nie masz możliwości zwrotu urządzenia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny;
– niestety nie wystawiamy faktury TAX FREE;
– jeśli na fakturze zauważysz nieprawidłowe dane, zgłoś nam to jak najszybciej, wysyłając maila na adres: [email protected] W wiadomości zaznacz, jakie dokładnie dane powinny widnieć na Twoim dokumencie.
|
|
|