O NAS

 

Nasza BestCenna historia rozpoczęła około 10 lat temu. Od samego początku tworzą ją osoby pełne pasji i zaangażowania. Kim właściwie jesteśmy? Nasz zespół to przede wszystkim młodzi ludzie, będący wielkimi fanami technologii. Dorzućmy do tego zdobyte doświadczenie i zgromadzoną wiedzę specjalistyczną. Pozwoliło to na skuteczne wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w e-commerce, co doprowadziło do dynamicznego rozwoju firmy. Aktualnie działamy również w kilku innych europejskich krajach, w Polsce Bestcena zagościła w 2013 roku. Będąc młodymi ludźmi podążającymi za nowinkami technologicznymi zależało nam, aby były one dostępne również na polskim rynku w przystępnych cenach.

 

Od początku tworzenia marki podążaliśmy za licznymi wskazówkami naszych klientów, aby wspólnie wypracować odpowiednie rozwiązania, tak aby maksymalnie ułatwić dokonywanie zakupów w naszym sklepie jednocześnie wzbogacając ofertę o atrakcyjną cenowo elektronikę.

 

Obecnie nasz asortyment tworzą głównie smartfony najbardziej znanych marek takich jak Apple, Huawei, Sony, Samsung, LG, Lenovo oraz innych, dopiero wkraczających na polski rynek, takich jak Xiaomi czy Meizu. Ponadto w ofercie znajduje się również bogaty wybór konsol, smartwatchów oraz tabletów. Wkrótce będziemy rozszerzać ją również o peryferia komputerowe, telewizory oraz mały sprzęt RTV AGD. Dążąc do zwiększania różnorodności wyboru elektroniki w naszym sklepie systematycznie nawiązujemy współpracę z coraz większą ilością dystrybutorów, tworząc bogaty wachlarz oferowanych produktów w najlepszych cenach. 

 

 

99,4% zadowolonych klientów

 

 

 

Największy sprzedawca smartfonów w Polsce

 

 

 

Elastyczny serwis gwarancyjny

 

 

Nawet 90 dni na zwrot

Dzięki otwartej komunikacji z klientami oraz mediami możemy wspólnie wypracowywać nowe rozwiązania, które pomagają wyjść naprzeciw oczekiwaniom kupujących. W końcu to ludzie tworzą firmę decydując zarazem o jej sukcesie. 

 

 

 

 

 

 

 

Dlaczego my ?

 

 

Masz aż 90 dni na zwrot lub wymianę towaru.

 

Dlaczego? Często spotykając się z zakupem przez naszych Klientów nietrafionych prezentów postanowiliśmy ułatwić im bezproblemowy zwrot. 

Możliwość dodatkowego ubezpieczenia urządzenia.

 

Kto z nas nie słyszał o przypadkowym zbiciu ekranu w smartfonie czy tablecie, albo o jego nieplanowanym kontakcie z  wodą? Ze względu na brak objęcia takich przypadków gwarancją producenta postanowiliśmy umożliwić Ci zabezpieczenie się przed takimi przypadkami zanim będzie za późno. W zakresie ubezpieczenia współpracujemyz firmą Klikochron, która umożliwia ubezpieczenie zakupionego sprzętu na rok, dwa lub trzy, w zakresie podstawowym oraz rozszerzonym na wypadek kradzieży. 

Szybka i elastyczna obsługa gwarancyjna

                                 

Wspieramy naprawy gwarancyjne naszych Klientów. Dział Reklamacji współpracuje z autoryzowanymi serwisami producentów, zapewniając profesjonalną naprawę gwarancyjną. Nasza opieka gwarancyjna na zasadzie door to door pozwoli maksymalnie oszczędzić Twój czas i rozwiązać problem Twojego urządzenia. Po naprawie odsyłamy je bezpośrednio pod Twoje drzwi. 

 

Sprawdź co mówią o nas klienci

 

GDZIE MOŻNA NAS ZNALEŹĆ?

Zapraszamy do naszego biura obsługi Klienta w Poznaniu przy ulicy Wierzbięcice 9.

-->