Model biznesowy Bestceny

W Bestcenie opracowaliśmy innowacyjną strategię rozwoju  produktów i usług.  Wszystko po to, aby Klient zapłacił mniej. Wynika to wprost z obserwacji rynku; kupując markowy model smartfona na raty, czy spłacając go w abonamencie operatora komórkowego, Klient nie jest właścicielem produktu do momentu jego spłaty. Szacuje się, że  jest to średnio okres 2-3 lat. Wtedy jednakprodukt jest już zwykle po upływie podstawowej gwarancji. Klient zostaje z przestarzałym urządzeniem, bez ochrony gwarancyjnej, które ląduje w szafie, bądź w elektrośmieciach. A tak nie musi być.

Dbamy o Klienta przez cały okres trwania umowy, która zawierana jest na czas nieokreślony  i to Klient decyduje kiedy ją zakończyć na dogodnych dla siebie warunkach.

Jednym z modeli, który wykorzystujemy, jest PaaS (z ang. “Product-as-a-Service”, Produkt jako Usługa), w którym Klienci nie posiadają urządzeń na własność, lecz zamiast tego otrzymują subskrypcję na pakiet usług, za którą uiszczają regularną opłatę. Dzięki temu mają dostęp do najnowszych urządzeń i dodatkowych usług, takich jak : wymiana telefonu na nowszy model w dowolnym momencie trwania Umowy , dożywotnia gwarancja, wymiana telefonu czy naprawa następnego dnia roboczego w przypadku wybranych modeli urządzeń. Można to rozumieć w ten sposób:

  1. Klient dokonuje zapłaty za korzystanie z wybranego produktu, określonego jako opłata za wynajem. 
  2. Klient w każdym momencie ma możliwość zwrotu aktualnego produktu i wymiany na nowszy lub inny model.
  3. Klient uiszcza kaucję, która zawsze będzie niższa niż rynkowa wartość urządzenia – kwota ta jest widoczna na platformie internetowej , podczas składania zamówienia.

Kaucja zostanie zwrócona do Klienta na koniec Umowy lub może być wykorzystana w postaci kredytu na kolejny produkt, gdy nie będzie już on używany dłużej i zostanie odesłany do Bestceny, sprawdzony i sprzedany na rynku wtórnym.

 

Nasi Klienci mogą liczyć na:

obsluga

Rzetelną i kompleksową obsługę na każdym etapie trwania umowy

uslugi

Szeroki wachlarz dodatkowych usług do poszczególnych produktów

model

Unikatowy model biznesowy, który wyróżnia nas od konkurencji

 

Należy tutaj zauważyć, że o tym, ile wart będzie produkt po zwróceniu go do Bestceny,  decyduje sposób, w jaki Klient dbał o towar i jaka jest jego wartość rynkowa w danym czasie  – stąd też, ostateczna wartość urządzenia jest determinowana przez rynek i dlatego też jest bardzo uczciwym kosztorysem.

W modelu tym kładziemy bardzo duży nacisk, aby oferowane produkty były najwyższej jakości.  By urządzenia mogły być  naprawiane, ulepszane i odbierane od Klientów końcowych w dowolnym cyklu ich życia. 

Mając na uwadze obsługę Klientów, pragniemy z naszej strony prezentować właściwy, rzetelny i profesjonalny poziom, jak również służyć pomocą i doradztwem. Klienci są dla nas najwyższą wartością.

Masz pytanie? Zachęcamy do kontaktu:
e-mail: [email protected] lub tel. +48 579760761.

model bestcena