Facebook Pixel

W Bestcenie opracowaliśmy  innowacyjną strategię rozwoju naszych produktów.  Wszystko po to, aby Klient zapłacił mniej. Wynika to wprost z obserwacji rynku; kupując markowy model smartfona na raty czy spłacając go w abonamencie operatora komórkowego, Klient nie jest właścicielem produktu do momentu jego spłaty. Zwykle jest to okres 2-3 lat. Wtedy jednak produkt jest już zwykle po upływie podstawowego okresu gwarancyjnego. Klient zostaje z produktem przestarzałym, bez ochrony gwarancyjnej, który ląduje w szafie, bądź w elektrośmieciach. A tak nie musi być.

Dbamy o Klienta przez cały okres trwania umowy, która zawierana jest na czas nieoznaczony i to Klient decyduje kiedy ją zakończyć na dogodnych dla siebie warunkach.

Nasi Klienci mogą liczyć na:

• rzetelną i kompleksową obsługę na każdym etapie trwania umowy,  

• szeroki wachlarz dodatkowych usług do poszczególnych produktów,

• unikatowy model biznesowy, który wyróżnia nas od konkurencji. 

Jednym z modeli, który wykorzystujemy, jest PaaS (Produkt jako Usługa), w którym Klienci nie posiadają urządzeń na własność, lecz zamiast tego otrzymują subskrypcje na pakiet usług, za którą uiszczają regularną opłatę w wysokości 25 PLN brutto miesięcznie. Dzięki temu mają dostęp do najnowszych urządzeń i dodatkowych usług, takich jak między innymi: niższy koszt eksploatacji urządzenia, 14-dniowa możliwości zwrotu, dożywotnia gwarancja, wymiana telefonu czy naprawa następnego dnia roboczego. Można to rozumieć w ten sposób:

1. Klient płaci abonament na korzystanie z wybranego produktu (w pewnym sensie w formie wynajmu).

2. Klient ma możliwość zwrotu aktualnego produktu i wymiany na nowszy lub inny model smartfona.

3. Klient uiszcza depozyt, który zawsze będzie niższy niż rynkowa wartość urządzenia – kwota ta jest widoczna na stronie sklepu, podczas składania zamówienia.

4. Wartość depozytu, pomniejszona o zużycie urządzenia w czasie, zostanie zwrócona do Klienta w postaci kredytu na kolejny produkt, gdy nie będzie już on używany dłużej i zostanie odesłany do Bestceny, sprawdzony i sprzedany na rynku wtórnym.

Należy tutaj zauważyć, że o tym, ile wart będzie produkt po zwróceniu go do Bestceny,  decyduje sposób, w jaki Klient dbał o towar i jak rynek wyceni go w danym czasie – stąd też, ostateczna wartość urządzenia jest determinowana przez rynek i dlatego też jest bardzo uczciwym kosztorysem.

W tym modelu to Bestcena pozostaje właścicielem urządzenia i w związku z tym, jest zmotywowana do oferowania wysokiej jakości produktów, które mogą być naprawiane, ulepszane i odbierane od Klientów końcowych w dowolnym cyklu ich życia. 

Mając na uwadze obsługę Klientów, pragniemy z naszej strony prezentować właściwy, rzetelny i profesjonalny poziom, jak również służyć pomocą i doradztwem. Klienci są dla nas najwyższą wartością.