Szybkość i jakość - to nasze motto i to nasz cel. Bardzo troszczymy się o naszych klientów. Cały czas się zastanawiamy, co możemy robić lepiej i w jaki sposób mamy działać szybciej.

Nie chcemy robić tego samego co wszyscy. Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni...

„Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami. W dzisiejszych czasach nie kupuje się dysku CD z oprogramowaniem Microsoft Office, lecz subskrypcję, aby z niej korzystać (Office 365). Dzisiaj producenci samolotów nie kupują silników, ale je wynajmują od Rolls-Royce i płacą za ich użytkowanie. Podobny model oferujemy naszym konsumentom.

Bestcena LTD. prowadzi nowy, ale sprawdzony model biznesowy, traktujący produkt jako usługę (PaaS). PaaS ma na celu usunięcie wszystkich problemów związanych z klasycznym zakupem. Po prostu chcemy ułatwić życie naszym konsumentom.

Każdy klient codziennie musi podjąć wiele trudnych decyzji związanych m.in. z ceną, modelem oraz z miejscem zakupu. My proponujemy zamawianie telefonów w bardzo prosty sposób i używanie ich przez dowolny czas. Co więcej, oferujemy możliwość wymiany sprzętu na nowy model w dowolnym momencie. Nasi klienci nie muszą się zastanawiać, jak naprawić elektronikę po okresie gwarancji. Mamy również gotowe rozwiązanie bardzo istotnego problemu. Wiemy jak pozbyć się produktu lub poddać go recyklingowi bez szkody dla naszej planety.

Dajemy konsumentom więcej, niż oni od nas oczekują. Wyróżniamy się bardzo wysoką jakością obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, które udało nam się otrzymać. Co istotne, cały czas udoskonalamy naszą pracę.

Ostatnie dni nauczyły nas tego, że regularna komunikacja z mediami jest równie istotna, jak rozmowy z klientami. Na co dzień wolimy bardziej działać niż mówić. Nasz GBC jasno wyjaśnia, co robimy i pokazuje, że dostarczamy klientowi nie tylko sam produkt, ale i całą usługę. Dzięki temu zyskuje on sporo korzyści. Oferujemy nowe telefony w bardzo niskich cenach. Jeśli ktoś chce wymienić smartfon na nowy, u nas wystarczy zwrócić stary model. Konsument otrzymuje część pieniędzy, a my zajmujemy się resztą, czyli znalezieniem nowego klienta na zwrócony sprzęt lub recyklingiem. Nic również nie stoi na przeszkodzie, żeby klient samemu sprzedał urządzenie mobilne. Może on sprzedać umowę PaaS nowemu użytkownikowi. Wszystkim zainteresowanym z chęcią pomagamy dopełnić niezbędnych formalności.

Klienci cenią nas za bardzo dobrą ofertę. Co roku wysyłamy im przypomnienie o możliwym zwrocie, przedłużeniu umowy lub aktualizacjach. Po zwróceniu urządzenia albo po zakończeniu umowy wszystko, zgodnie z przepisami, podlega opodatkowaniu. Nasze usługi oferujemy już od 2012 roku w wielu krajach UE. Nigdy nie ukrywaliśmy tego, co robimy. Otwarcie mówimy o tym na naszych stronach internetowych. Zapewniamy naprawdę wysoką jakość usług i to dlatego zawsze byliśmy akceptowani na rynku. Żaden klient Bestcena nigdy nie był źle traktowany z powodu modelu biznesowego PaaS.

Wszystkich naszych klientów przepraszamy za niedogodności i problemy. Uważamy, że możliwość anulowania umowy PaaS w ciągu 14 dni od zamówienia wystarczy, aby zrekompensować brak zainteresowania przeczytaniem GBC przed złożeniem zamówienia. To jest chyba powszechny problem w różnych branżach. Ile osób czyta 10 stron GBC podczas otwierania konta bankowego? Teraz widzimy, że musimy poprawić komunikację z mediami i skupimy się na tym, aby nie powodować podobnych nieporozumień w przyszłości.

W Bestcenie pierwsze zamówienie to dopiero początek naszej relacji z klientem. To jest właśnie główną zaletą modelu PaaS. Taki układ jest korzystny dla wszystkich. Dla klienta, dla nas i dla naszej planety.

Najważniejszym celem, nad którym obecnie bardzo intensywnie pracujemy, jest rozwiązanie problemu niedostarczonych zamówień. Zamówienia klientów, którzy zdecydowali się zapłacić gotówką przy odbiorze, musiały zostać anulowane. Klienci, którzy zapłacili kartą, mogą poprosić o obciążenie zwrotne. Pieniądze zostaną zwrócone przez bank lub portale, na których została dokonana płatność. Dołożymy wszelkich starań, aby nikt nie stracił pieniędzy w czasie całego zamieszania. Następnie, gdy już naprawimy obecną sytuację, zaproponujemy jeszcze lepsze oferty. Zależy nam na tym, żeby zrekompensować niepotrzebny stres wszystkim naszym klientom.

Lustrzanka Canon EOS 5D Mark IV + 24-105 f/4L IS II USM

Lustrzanka Canon EOS 5D Mark IV + 24-105 f/4L IS II USM

Niestety,
wybrany produkt jest
chwilowo niedostępny.

Wpisz swój adres e-mail:
 
Powiadomimy Cię o
jego dostępności.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRODUKTU

Canon EOS 5D Mark IV + 24-105mm


  • Rozdzielczość: 30,4 Mpix
  • Typ matrycy: CMOS
  • Nagrywanie wideo: 4K do 30kl/s
  • Ekran: LCD 3,2"
  • Wielkość matrycy: Pełnoklatowy
  • ISO: 100 - 32000

 

 

Różnica tkwi w szczegółach

 

 

Od momentu, gdy światło przechodzi przez obiektyw, Canon EOS 5D Mark IV rejestruje każdy niuans, kolor i szczegół. Po raz kolejny firma Canon zapewnia wyższy poziom szczegółowości dzięki nowej matrycy zdolnej do uzyskania wyjątkowo wyraźnego obrazu. Otaczający nas świat nabierze nowego wymiaru.

 

 

 

 

Precyzja w standardzie

 

 

Aparat EOS 5D Mark IV jest wyposażony w zaawansowane mechanizmy regulacji ostrości i pomiaru, dzięki którym można monitorować i rejestrować ulotne chwile nawet w słabym oświetleniu.

 

 

 

 

Przejdź na kinowy standard 4K

 

 

Filmy EOS 4K pozwolą uwolnić twórczy potencjał użytkowników.

 

 

 

 

Pozostań w łączności

 

 

Bardzo szybkie łącza USB 3.0, Wi-Fi i NFC umożliwiają nawiązywanie połączeń i udostępnianie obrazów.

 

 

 

 

 

Rozdzielczość matrycy 30,4 Mpix
Wielkość matrycy Pełnoklatkowy (36 x 24 mm)
Typ matrycy CMOS
Procesor DIGIC 6+
Ogniskowanie Detekcja fazowa, 61 punktowy AF (41 punktów krzyżowych i 5 punktów podwójnie)
Pomiar światła
Matrycowy 252-strefowy
Wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF)
Centralnie ważony uśredniony
Skupiony (ok 6,0% wizjera)
Punktowy
Zakres pomiaru światła od 0 do 20 EV
Balans bieli Automatyczny balans bieli
Kompensacja ekspozycji +/- 5 EV, z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia
Zakres ISO 100 - 32000
Stabilizacja obrazu b.d.
Rozdzielczość zdjęć
6720×4480
6720×3776
5952×4480
4480×4480
Nagrywanie wideo
4096 x 2160, do 30 kl./s
1920 x 1080, do 60 kl./s
1280 x 720, do 120 kl./s
Format zapisu
JPEG
RAW
MOV
MPEG-4 AVC
Zdjęcia seryjne do 7 kl./s
Programy
Tryby automatyczne
Automatyka programowa
Manualny
Lampa błyskowa
Wbudowana
Rodzaje wyjść / wejść
Czytnik kart SD - 1 szt.
USB 3.0 - 1 szt.
mini HDMI - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe 3.5 mm - 1 szt.
Wejście mikrofonowe 3.5 mm - 1 szt.
Wizjer Optyczny
Ekran LCD 3,2"
Zasilanie Akumulator dedykowany
Dodatkowe informacje
Wbudowany moduł GPS
Wbudowany moduł NFC
Wbudowany moduł Wi-Fi
Wysokość 116,4 mm
Szerokość 152 mm
Grubość 76 mm
Waga 800 g
Dołączone akcesoria
Pasek na rękę
Akumulator
Obiektyw w zestawie 24-105 f/4L IS II USM
Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta)

 


Dodatkowe informacje:

 

Stan produktu

 

Fizycznie nowy, posiada wszystkie folie ochronne stosowane przez producenta, wszystkie akcesoria są fabrycznie zapakowane. Bateria produktu nie została jeszcze sformatowana.

 

Pochodzenie

 

Towar pochodzi z dystrybucji polskiej bądź europejskiej. Jest zgodny ze specyfikacją PL / EU. Został wprowadzony do obiegu rynkowego przez jednego z autoryzowanych dystrybutorów producenta. Nasza firma pośredniczy w obrocie towarami między różnymi podmiotami na terytorium Polski pomagając tym samym na uzyskanie najatrakcyjniejszych cen dla naszych odbiorców.

 

Wymiana wadliwego egzemplarza

 

Gdyby produkt posiadał wadę, zgodnie z naszą polityką - bezpłatnie wymieniamy produkt na inny egzemplarz. 

 

Gwarancja

 

 

2 lata gwarancji producenta, ważna od daty zakupu, respektowana w autoryzowanym serwisie producenta.

 

 

Dowód zakupu

 

Faktura